Szokatlan kampány indult a KÉSZ Csoportnál
Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb a munkatársakhoz. Az építőipari vállalat célja, hogy mérhető vállalásokkal zöldebbé tegye a saját működését és ezáltal ösztönözze a teljes iparágat a változásra.

A humort is bevetik
Szokatlan belső kommunikációs kampányt indított az idén 40 éves KÉSZ Csoport: egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak. Az esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára ezáltal pedig egy szemléletmódbeli változás elindítása.
A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven az év elején indított nagyszabású fenntarthatósági programot a tavalyi Naturban kampányt folytatva, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban és jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és ezáltal fontos részévé válik a vállalati kultúrának. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák is aktívan tegyenek ezért a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.
A KÉSZ Csoport folyamatosan azon dolgozik, hogy ne csak vállalati és iparági, hanem lakossági szinten is tegyen a zöldebb jövőért. Ennek keretében tavaly például egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek Máté Bencével. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című kiállításon a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.
Zöldülhet az építőipar
„A mostani esemény célja is az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része évek óta ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni”
– tette hozzá Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: 2025 az áttörés éve az agráriumban
Az agráriumban 2025 az áttörés és a lehetőségek éve, a…
Tovább olvasom >Klímaváltozás-kutatócsoport alakult a Szegedi Tudományegyetemen
A klímaváltozással kapcsolatos, különböző tudományterületeken folyó kutatásokat összefogó csoport alakult…
Tovább olvasom >Számos új lehetőség nyílik az agráriumban
A jövedelmezőség fejlesztését, továbbá a hatékonyság és a megváltozott klímával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >