Szokatlan kampány indult a KÉSZ Csoportnál
Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb a munkatársakhoz. Az építőipari vállalat célja, hogy mérhető vállalásokkal zöldebbé tegye a saját működését és ezáltal ösztönözze a teljes iparágat a változásra.
Szokatlan belső kommunikációs kampányt indított az idén 40 éves KÉSZ Csoport: egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak. Az esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára ezáltal pedig egy szemléletmódbeli változás elindítása.
A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven az év elején indított nagyszabású fenntarthatósági programot a tavalyi Naturban kampányt folytatva, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban és jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és ezáltal fontos részévé válik a vállalati kultúrának. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák is aktívan tegyenek ezért a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.
A KÉSZ Csoport folyamatosan azon dolgozik, hogy ne csak vállalati és iparági, hanem lakossági szinten is tegyen a zöldebb jövőért. Ennek keretében tavaly például egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek Máté Bencével. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című kiállításon a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.
Zöldülhet az építőipar
„A mostani esemény célja is az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része évek óta ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni”
– tette hozzá Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >