Szokatlan kampány indult a KÉSZ Csoportnál
Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb a munkatársakhoz. Az építőipari vállalat célja, hogy mérhető vállalásokkal zöldebbé tegye a saját működését és ezáltal ösztönözze a teljes iparágat a változásra.

A humort is bevetik
Szokatlan belső kommunikációs kampányt indított az idén 40 éves KÉSZ Csoport: egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak. Az esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára ezáltal pedig egy szemléletmódbeli változás elindítása.
A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven az év elején indított nagyszabású fenntarthatósági programot a tavalyi Naturban kampányt folytatva, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban és jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és ezáltal fontos részévé válik a vállalati kultúrának. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák is aktívan tegyenek ezért a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.
A KÉSZ Csoport folyamatosan azon dolgozik, hogy ne csak vállalati és iparági, hanem lakossági szinten is tegyen a zöldebb jövőért. Ennek keretében tavaly például egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek Máté Bencével. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című kiállításon a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.
Zöldülhet az építőipar
„A mostani esemény célja is az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része évek óta ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni”
– tette hozzá Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >NAK-elnök: kihívásokat tartogat az idei év az agrárium számára
A 2025-ös év sok kihívást tartogat a magyar agrárium számára:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >