Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az Auchan szakértői szerint az ár elődleges, de az sem mindegy milyen vásárlói élményt ad egy-egy akció. Ennek jegyében többféle újítással élt az Auchan az utóbbi időben.
Az ünnepek előtt különleges vásárlásra invitálták a Bizalomkártyás törzsvásárlóikat, karácsony előtt a VIP Vásárlók Éjszakáját rendezték meg, húsvét előtt pedig a VIP Vásárlók Reggelét, ahol a rendkívül kedvezményes árak mellett vendégül is látták a vevőket. Most a hazai piacon elsőként kísérleteznek egy Magyarországon egyedülálló akcióval: a Kincseskosárral, amelynek keretében szombaton minden hipermarketjükben 60 előre elkészített kosarat 60%-os kedvezménnyel vihetnek haza a Bizalomkártyás vásárlók. De csak az árengedmény a biztos, mert az, hogy egészen pontosan mit rejt a kosár, csak a fizetés után derül ki.
A meglepetés faktor kapja a főszerepet az Auchan hiperek szombati akciójában, amikor is 60 előre elkészített kosár vár Bizalomkártyával rendelkező gazdájára, akik a bolti érték mindössze 40 százalékáért elvihetik azt. Azt azonban, hogy pontosan mi van benne, már csak fizetés után nézhetik meg. Természetesen azért nem akar teljesen zsákbamacskát árulni az áruházlánc, mert némi támpontot ad a választáshoz, ugyanis azonos vagy hasonló termékkategóriák kerülnek egy-egy kosárba, amelyeket már előre lehet tudni. Lesznek élelmiszer és nem élelmiszer termékeket tartalmazó csomagok: boros, nemzetközi konyha, egészséges táplálkozás, gin-tonikos, koktélos, kávé-tea, de lesz kertészeti eszközöket, szépségápolási és műszaki cikkeket tartalmazó kosár is. Az összeállítások áruházanként eltérhetnek egymástól. Ami még megkönnyítheti a választást, hogy azt is előre megmondják, hány darab termék van a kosárban, mennyi lenne az eredeti ára és mennyit kell érte kedvezményesen fizetni. A kosarak értéke is nagyon változó lesz: a párezer forintostól 100 ezerig terjed 60%-os árengedménnyel.
A Kincseskosarak feltűnő csomagolást kapnak, és az áruházakban elkülönített helyen, a kasszák közelében lesznek kihelyezve, hogy már csak ki kelljen őket fizetni, és aki akarja, máris kibonthassa. Szombaton délután 2-kor teszik ki a csomagokat és 17 óráig tart a különleges akció, illetve a készlet erejéig. Egyszerre minimum 20 kosár lesz kint, hogy válogatni lehessen közülük, és ezt folyamatosan töltik, amíg el nem fogy a 60 darab. Előre nem lehet jelentkezni, aki gyorsabb, többféle kosárból tud majd választani. Az aznapi bolti árhoz képest 40 százalékon lehet megvenni a kosarakat, de csak azoknak, akiknek van aktív és érvényes Bizalomkártyájuk, amit szokásos módon a fizetés előtt a kasszánál ellenőríznek. Külön kasszánál lehet majd a Kincseskosarakat kifizetni, de csak azokat, más terméket nem. Ide egy áruházi munkatárs kíséri el a vásárlót, aki fizetés után a kicsomagolásban is segít, és ha kell, a garanciajegyek miatt útbaigazítja a vásárlót a vevőszolgálathoz.
Miután áruházanként némileg eltérő a választék és a készlet, a kosarak típusa és összetétele is különbözhet egymástól az egyes hipermarketekben. Ami mindenütt azonos: szombaton délután a 60 darab Kincses kosár 60%-os árengedménnyel és a meglepetés!
Kapcsolódó cikkeink
Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak
Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >