Szoftveres vásárlásgyorsító
Az angol John Lewis áruházlánc JLab programja keretében tavaly 100 000 fonttal támogatta a Localz start-up tevékenységét, abból a célból, hogy az online rendelt csomagok átadása és a vásárlás is gyorsabb lehessen üzleteikben. A mikrolokáció-specialista cég okostelefonos alkalmazásai beazonosítják a közeledő vásárlókat, és a bolton belüli navigációban is segédkeznek. A zavartalan, platformok közt áramló online-offline élmény biztosítása mellett nagy hangsúlyt helyeznek az új technológiákra, mert online üzletáguk az utóbbi 8 évben megháromszorozódott, 10-ről 33 százalékra növekedett.
Az új rendszer próbaüzeme a London központjában levő üzletben elkezdődött, és hamarosan a watfordi és cambridge-i egységekben is elérhető lesz. Ha a teszt sikeresen zárul, akkor mind a 43 John Lewis és 336 Waitrose üzletre kiterjesztik működését.
A JLab program idén 10 start-up vállalkozásnak ad irodát és támogatást ötletük kifejlesztésére, majd októberben kiválasztják azt a nyertest, aki a 100 000 fontos beruházást is megkapja.
Paula Nickolds beszerzési és brandigazgató szerint ez a kezdeményezés a start-upok frissességét injekciózza innovációikba, így versenyelőnyt biztosít rendszereik fejlesztésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >