Szoftveres vásárlásgyorsító
Az angol John Lewis áruházlánc JLab programja keretében tavaly 100 000 fonttal támogatta a Localz start-up tevékenységét, abból a célból, hogy az online rendelt csomagok átadása és a vásárlás is gyorsabb lehessen üzleteikben. A mikrolokáció-specialista cég okostelefonos alkalmazásai beazonosítják a közeledő vásárlókat, és a bolton belüli navigációban is segédkeznek. A zavartalan, platformok közt áramló online-offline élmény biztosítása mellett nagy hangsúlyt helyeznek az új technológiákra, mert online üzletáguk az utóbbi 8 évben megháromszorozódott, 10-ről 33 százalékra növekedett.
Az új rendszer próbaüzeme a London központjában levő üzletben elkezdődött, és hamarosan a watfordi és cambridge-i egységekben is elérhető lesz. Ha a teszt sikeresen zárul, akkor mind a 43 John Lewis és 336 Waitrose üzletre kiterjesztik működését.
A JLab program idén 10 start-up vállalkozásnak ad irodát és támogatást ötletük kifejlesztésére, majd októberben kiválasztják azt a nyertest, aki a 100 000 fontos beruházást is megkapja.
Paula Nickolds beszerzési és brandigazgató szerint ez a kezdeményezés a start-upok frissességét injekciózza innovációikba, így versenyelőnyt biztosít rendszereik fejlesztésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >