Szofi szalvétával nyerték meg a Suzuki Vitarát
Sikeresen lezárult a „SZÍVezd ki Magyarországot” közösségi promóció, amelynek fődíját, a Suzuki Vitarát Szofi szalvéta megvásárlásával nyerte meg ózdi játékosunk. A játékra közel 19 ezren regisztráltak, és majdnem 70 ezer alkalommal töltöttek fel kódot. Kiváló volt a promóció konverziós aránya is, a 133 ezer egyedi látogató több mint 14 százaléka játszott, ami azt jelenti, hogy a Magyar Termék 2017-es promóciójában sikerült az átlagos 5 százalékos konverziós arány közel háromszorosát elérni. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rossmann: Tudatosság, felelősség, inspiráció – három projekt, egy közös értékrend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A MARS újabb, 1,9%-os abszolút üvegházhatású gáz kibocsátásának csökkentését érte el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >