Szofi szalvétával nyerték meg a Suzuki Vitarát
Sikeresen lezárult a „SZÍVezd ki Magyarországot” közösségi promóció, amelynek fődíját, a Suzuki Vitarát Szofi szalvéta megvásárlásával nyerte meg ózdi játékosunk. A játékra közel 19 ezren regisztráltak, és majdnem 70 ezer alkalommal töltöttek fel kódot. Kiváló volt a promóció konverziós aránya is, a 133 ezer egyedi látogató több mint 14 százaléka játszott, ami azt jelenti, hogy a Magyar Termék 2017-es promóciójában sikerült az átlagos 5 százalékos konverziós arány közel háromszorosát elérni. //
Kapcsolódó cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezésbiztonság, AI-lufi és generációváltás – A legaktuálisabb globális jelenségekről tanácskoztak a Mesterművek résztvevői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Automatás csomagátvétel – már másnap reggel!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hungarian Food Business Program – mérlegen 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új, fenntartható hullámpapír rekesz a Dunapacktól – korszerű megoldás a zöldség-gyümölcs csomagolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

