szoc/kontroll
A társadalom társadalmi kontrollja – így jellemezhető a trend. A fogyasztók közösségekbe tömörülve kényszerítik ki a cégekből a transzparenciát, a társadalmi felelősségvállalást. A közösség erejét arra is felhasználják, hogy akár ellenállásukat is kifejezzék egyes vállalatokkal, termékekkel szemben. Terjed a közösségi vásárlás, a social shopping is, kialakul a közösségi vásárlástudás. A fogyasztók közösen lépnek fel, hogy minél nagyobb kedvezményt kaphassanak a végső árból – ez a jelenség már Magyarországon sem ismeretlen.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >