szoc/kontroll
A társadalom társadalmi kontrollja – így jellemezhető a trend. A fogyasztók közösségekbe tömörülve kényszerítik ki a cégekből a transzparenciát, a társadalmi felelősségvállalást. A közösség erejét arra is felhasználják, hogy akár ellenállásukat is kifejezzék egyes vállalatokkal, termékekkel szemben. Terjed a közösségi vásárlás, a social shopping is, kialakul a közösségi vásárlástudás. A fogyasztók közösen lépnek fel, hogy minél nagyobb kedvezményt kaphassanak a végső árból – ez a jelenség már Magyarországon sem ismeretlen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >