Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Szoboszlai Dominik a McDonald’s-hoz igazolt
Szoboszlai Dominik a McDonald’s-hoz igazolt
Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald’s. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc mekis menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz. Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
Bárkinek lehet kedvenc mekis menüje. Ezzel a gondolattal indult 2020-ban az Egyesült Államokban a Famous Orders Super Bowl-szpot. A reklámfilm sikerén felbuzdulva, a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc mekis menüjét. A Famous Orders (itthon: „Mekis kedvencek”) így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre. Az elmúlt évek során a márka elsősorban zenei előadókkal működött együtt globálisan, köztük Travis Scott-tal, J Balvinnal, majd a BTS-szel. A hazai hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc mekis termékeiből összeállított menüje lesz először terítéken, ezzel nálunk is útjára indul a világszerte sikeres program.
„Nem számít, milyen sikeres vagy híres vagy, bárkinek lehet egy kedvenc McDonald’s menüje. Ez a McDonald’s Famous Orders kampányának alapgondolata. Amikor a hazai bevezetést terveztük, nem volt kérdés, hogy itthon is egy igazi világsztárral dolgozzunk együtt. Adta magát, hogy a helyi Mekis kedvencek kampányunkat egy izgalmas egyedi választással, Domi kedvenceivel indítsuk el. Reméljük, hogy vendégeinknek és Dominik rajongóinak egyaránt nagy örömet szerzünk ezzel a menüvel. Együttműködésünket több évre tervezzük, amely során Dominik az idén 30 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány missziójában is részt vesz”
– mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője.
A „Domi Mekis kedvence” menühöz 360 fokos, országos kommunikációs kampány társul majd.
„Korábban többször szóba került már, hogy valahogy természetes kapcsolatom van a McDonald’s-szal. Egy-egy sikerélmény, vagy elért eredmény után a Meki is gyakran képbe került. Szuper érzés és megtisztelő, hogy egy ilyen világmárka partnere lehetek. Különleges számomra, hogy idehaza az én kedvenceimmel ismerkedhetnek meg először a mekirajongók, és ezzel világsztár előadók és sportolók sorához csatlakozhatok”
– mondta Szoboszlai Dominik.
Hogy mik is Domi mekis kedvencei? A május 30-adikai Szoboszlai Live eseményen mindenre fény derül.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Donald Trump sült krumplit árul – A nap videója
Amerikai álom! A videóért katt a képre!
Tovább olvasom >Mond szépen: á! – A nap videója
Régen a reklámiskolákban azt tanították, nem jó reklám az, ahol…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >