Szlavóniai családi gazdaságokkal működik együtt a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy az „Egy lépéssel közelebb a közösséghez” programja keretében megerősíti kapcsolatait az ország északkeleti régiójában, Szlavóniában működő családi gazdaságokkal.
A Horvátország-szerte több mint 1200 üzlettel rendelkező kiskereskedő együttműködik a Jabuka és Osatina mezőgazdasági kistermelői szövetségekkel, és reményei szerint piacot biztosít a gyümölcsök és zöldségek számára, valamint élénkíti a helyi gazdaságot.
– A mi célunk a Studenacnál az, hogy üzleteink „kicsik és nélkülözhetetlenek” legyenek a helyi közösségek számára. Felismertük, hogy a kistermelők a közösségeik és az ország élelmiszer-ellátó rendszerének nélkülözhetetlen részét képezik – nyilatkozta Marlen Mešinović, a Studenac kereskedelmi igazgatója.
– Büszkék vagyunk arra, hogy országos lefedettségünket kihasználva nagyobb fogyasztói bázishoz biztosíthatunk hozzáférést a szlavóniai gazdák világszínvonalú termékei számára.
A szlavóniai régiót Horvátország „kenyeres kosarának” nevezik az ottani mezőgazdaság magas színvonala miatt. A Studenac tavaly óta van jelen a régióban, amikor is felvásárolta a helyi Lonia Trgovina üzletláncot azon sorozatos akvizíciók részeként, amelyeket a csoport azóta hajtott végre, hogy 2018-ban az Enterprise Investors magántőkealap tulajdonába került.
A Studenac azt tervezi, hogy országos szintűvé terjeszti ki a családi gazdálkodókra irányuló tevékenységét, és Horvátország-szerte kapcsolatokat alakít ki a helyi közösségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Horvátországban nőtt a turizmusból származó bevétel
Az év első hat hónapjában Horvátországban nőtt a külföldi turistáktól…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a magyar turisták száma Horvátországban az idén
Az idén újabb rekordot döntve tovább nőtt Horvátországban a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >