Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 26. 00:14

Május 31-én zárul a CBA Üzlethálózat és a Procter & Gamble “Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” elnevezésű közös akciója.

A 2009. márciusában indult akció a CBA üzlethálózat programjának, a KÖSZI-nek ("A Közösség Szíve") az idei megvalósítása.  A három éve indult kezdeményezés a vásárlók bevonásával törekszik a közösségi célok, fejlesztések  támogatására.  Idén a program fókuszába a települések, a lakóhelyek fejlesztése került. Az akcióban részt vevők így  nem csak a támogatási összeghez járulhattak hozzá vásárlásukkal, hanem a megvalósítandó cél kiválasztására is befolyással lehettek: négy lehetséges lakóhely-szépítési cél közül arra szavazhattak, amelyet a legfontosabbnak ítéltek. Így a szerencsés települések lakóinak szavazatai alapján dől el, hogy a helyi park, játszótér vagy sportpálya felújítására, vagy az épületeket elcsúfító falfirkák eltávolítására fordítják majd a támogatást. A program zárását követően sorsolás útján választják ki azt a 10 települést, amely elnyeri a fejlesztésre szánt összeget. A szavazatok jelenlegi állása szerint legtöbben a helyi játszótér felújítására adták le voksukat, így a korábbi, a gyermekekhez kapcsolódó támogatási cél most is fontos szerephez juthat – írja a Tőzsdefórum.




Kapcsolódó cikkeink