Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért
Május 31-én zárul a CBA Üzlethálózat és a Procter & Gamble “Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” elnevezésű közös akciója.
A 2009. márciusában indult akció a CBA üzlethálózat programjának, a KÖSZI-nek ("A Közösség Szíve") az idei megvalósítása. A három éve indult kezdeményezés a vásárlók bevonásával törekszik a közösségi célok, fejlesztések támogatására. Idén a program fókuszába a települések, a lakóhelyek fejlesztése került. Az akcióban részt vevők így nem csak a támogatási összeghez járulhattak hozzá vásárlásukkal, hanem a megvalósítandó cél kiválasztására is befolyással lehettek: négy lehetséges lakóhely-szépítési cél közül arra szavazhattak, amelyet a legfontosabbnak ítéltek. Így a szerencsés települések lakóinak szavazatai alapján dől el, hogy a helyi park, játszótér vagy sportpálya felújítására, vagy az épületeket elcsúfító falfirkák eltávolítására fordítják majd a támogatást. A program zárását követően sorsolás útján választják ki azt a 10 települést, amely elnyeri a fejlesztésre szánt összeget. A szavazatok jelenlegi állása szerint legtöbben a helyi játszótér felújítására adták le voksukat, így a korábbi, a gyermekekhez kapcsolódó támogatási cél most is fontos szerephez juthat – írja a Tőzsdefórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >