Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért
Május 31-én zárul a CBA Üzlethálózat és a Procter & Gamble “Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” elnevezésű közös akciója.
A 2009. márciusában indult akció a CBA üzlethálózat programjának, a KÖSZI-nek ("A Közösség Szíve") az idei megvalósítása. A három éve indult kezdeményezés a vásárlók bevonásával törekszik a közösségi célok, fejlesztések támogatására. Idén a program fókuszába a települések, a lakóhelyek fejlesztése került. Az akcióban részt vevők így nem csak a támogatási összeghez járulhattak hozzá vásárlásukkal, hanem a megvalósítandó cél kiválasztására is befolyással lehettek: négy lehetséges lakóhely-szépítési cél közül arra szavazhattak, amelyet a legfontosabbnak ítéltek. Így a szerencsés települések lakóinak szavazatai alapján dől el, hogy a helyi park, játszótér vagy sportpálya felújítására, vagy az épületeket elcsúfító falfirkák eltávolítására fordítják majd a támogatást. A program zárását követően sorsolás útján választják ki azt a 10 települést, amely elnyeri a fejlesztésre szánt összeget. A szavazatok jelenlegi állása szerint legtöbben a helyi játszótér felújítására adták le voksukat, így a korábbi, a gyermekekhez kapcsolódó támogatási cél most is fontos szerephez juthat – írja a Tőzsdefórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >