Szívünkben a szupererőnk: most futóhősként támogathatsz gyermekeket segítő alapítványokat
A Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvize, a Szentkirályi idén is jótékonysági kampányt hirdet a versenyre készülő futók körében. A márka önkéntes futónagykövetei közreműködésével összesen 2 millió forinttal támogatja a Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt, a Dévény Anna Alapítványt és a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt.
Magyarország vezető ásványvize jótékonysági akcióra hívja a futás szerelmeseit az idén 34. alkalommal megrendezett Telekom Vivicittá Városvédő Futáson. A Szívünkben a szupererőnk elnevezésű kampány során a Szentkirályi jóvoltából a futók összesen 2 millió forinttal támogathatják a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt, a Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt és a Dévény Anna Alapítványt.
A futószezon első jelentős, több tízezer embert megmozgató rendezvényén az önkéntes futóhősök mellett a korábbi évekhez hasonlóan idén is részt vesz Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. futócsapata.
„A Szentkirályi már negyedik éve a Vivicittá hivatalos ásványvize, és minden tavasszal elszántan készülünk mi is a versenyre. Tavalyi kampányunk igazán sikeres volt, hiszen másfél millió forint értékű kilométert gyűjtöttünk össze a Szentkirályi Általános Iskola javára, amelyet kültéri tornapálya építésére fordítottak. Idén is számítunk a futók összefogására, akik ezúttal gyermekeket segítő alapítványok munkáját támogathatják” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
„Alapítványunk fennállása óta azon dolgozunk, hogy minél több sérült kisgyermeken segíthessünk, így nemcsak a támogatásért mondunk köszönetet, de azért a lehetőségért is, hogy szervezetünk logója felkerülhetett a Szentkirályi ásványvizes palackokra, hiszen így még több emberhez juthatunk el” – emelte ki Viktor Jánosné, a Dévény Anna Alapítvány Kuratóriumának elnöke.
„A Szentkirályi segítsége nem is jöhetett volna jobbkor, hála nekik még több figyelem irányulhat alapítványunkra az egyszázalékos kampány idején. Bohócdoktoraink és a Futóhősök most egy célért dolgoznak, amit ezúton is nagyon köszönünk” – mondta Balogh László/Dr. Lala, a Magyar Bohócok a Betegekért Alapítvány vezetője.
„Hálásak vagyunk, hogy a Szentkirályi ásványvíz ránk is gondolt idei jótékonysági kampánya során. Külön örömmel tölt el bennünket, hogy alapítványunk és a Szentkirályi számára is kiemelkedő értékek segítségével, a sport és az egészséges életmód szeretetén keresztül jut el hozzánk a támogatás” – mondta el Smrcz Ervin, a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány Kuratóriumiának elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >