Szívószálmentes fedőt hoz Magyarországra a Starbucks
A Starbucks augusztus végétől újfajta, szívószálmentes fedővel várja a kávézni vágyókat Magyarországon. A világon naponta több mint félmilliárd
egyszer használatos műanyag szívószál1 fogy. Az új fedő bevezetésével a Starbucks hozzájárul a mennyiség csökkentéséhez. A bejelentés összhangban áll a vállalat erőforráspozitív jövőről szóló környezettudatos víziójával és mutatja elkötelezettségét egy fenntartható, zöldebb jövő mellett.
A Starbucks új fedőjének tervezésénél a vásárlói kényelem mellett a környezettudatosság volt a fő szempont. Az új dizájnból hiányzik a megszokott, szívószálaknak kialakított nyílás, helyette egy ergonomikus megoldással teszi még kellemesebbé a kávézás élményét a vállalat. Az egyedi formatervezésű, újrahasznosítható műanyagból készült fedőn egy megemelt nyílás
található, amelynek kialakításhoz kevesebb anyagot használnak, valamint a megoldás kiemeli az egyes italok ízét, így minden egyes korty valódi, minőségi élményt nyújt.
Ennek köszönhetően a Starbucks évente több millió nem újrahasznosítható, műanyag szívószállal csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét üzleteiben. A Starbucks az évben papíralapúra cserélte a műanyag szívószálakat, valamint a vállalatnál elérhető reusable cup újratölthető poharak használata esetén a környezetbarát kávéélmény mellett kedvezményt is biztosít a vendégeknek. A Starbucks továbbra is elkötelezett a még zöldebb és fenntarthatóbb
megoldások bevezetésében.
„Az utóbbi években egyre magasabb a fogyasztók elvárása a környezettudatos csomagolás terén is. A Starbucks számára az újfajta kialakítású fedő óriási mérföldkő a fenntarthatóbb vendéglátás irányába. Biztosak vagyunk benne, hogy az új megoldás nem csak a környezetet óvja majd, de a kávéimádók tetszését is elnyeri.” mondta el Kerek Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >