Szívószálmentes fedőt hoz Magyarországra a Starbucks
A Starbucks augusztus végétől újfajta, szívószálmentes fedővel várja a kávézni vágyókat Magyarországon. A világon naponta több mint félmilliárd
egyszer használatos műanyag szívószál1 fogy. Az új fedő bevezetésével a Starbucks hozzájárul a mennyiség csökkentéséhez. A bejelentés összhangban áll a vállalat erőforráspozitív jövőről szóló környezettudatos víziójával és mutatja elkötelezettségét egy fenntartható, zöldebb jövő mellett.
A Starbucks új fedőjének tervezésénél a vásárlói kényelem mellett a környezettudatosság volt a fő szempont. Az új dizájnból hiányzik a megszokott, szívószálaknak kialakított nyílás, helyette egy ergonomikus megoldással teszi még kellemesebbé a kávézás élményét a vállalat. Az egyedi formatervezésű, újrahasznosítható műanyagból készült fedőn egy megemelt nyílás
található, amelynek kialakításhoz kevesebb anyagot használnak, valamint a megoldás kiemeli az egyes italok ízét, így minden egyes korty valódi, minőségi élményt nyújt.
Ennek köszönhetően a Starbucks évente több millió nem újrahasznosítható, műanyag szívószállal csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét üzleteiben. A Starbucks az évben papíralapúra cserélte a műanyag szívószálakat, valamint a vállalatnál elérhető reusable cup újratölthető poharak használata esetén a környezetbarát kávéélmény mellett kedvezményt is biztosít a vendégeknek. A Starbucks továbbra is elkötelezett a még zöldebb és fenntarthatóbb
megoldások bevezetésében.
„Az utóbbi években egyre magasabb a fogyasztók elvárása a környezettudatos csomagolás terén is. A Starbucks számára az újfajta kialakítású fedő óriási mérföldkő a fenntarthatóbb vendéglátás irányába. Biztosak vagyunk benne, hogy az új megoldás nem csak a környezetet óvja majd, de a kávéimádók tetszését is elnyeri.” mondta el Kerek Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >