Szintet lépett a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet partnersége
Az Ökumenikus Segélyszervezet a Tesco egyik legrégebbi stratégiai partnere, amelynek munkáját az áruházlánc az elmúlt több mint tíz évben számos sikeres adománygyűjtő kampánnyal támogatta. A munkatársaknak és a vásárlóknak köszönhetően a vállalat eddig több mint egy milliárd forinttal járult hozzá a szervezet programjainak megvalósításához. Az ukrajnai menekülteket segítő közös munka az elmúlt hetekben még magasabb szintre emelte az együttműködést, melynek eredményeképpen eddig összesen közel 125 millió forint értékű támogatás érkezett a Tescótól, a két fél pedig az Ukrajnából érkezők foglalkoztatásában is szorosan együtt dolgozik.

Közös munka
A Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet között több mint egy évtizede tart a közös értékeken és célokon alapuló együttműködés. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként az áruházlánc kollégái és vásárlói rendszeresen támogatják a szervezet működését. Így február végén a Tesco az elsők között reagálva indított útjára egy kamionnyi tartós élelmiszert az Ökumenikus Segélyszervezet ukrajnai képviselete számára, amit azóta továbbiak követtek, eddig összesen több mint 5,5 millió forint értékben.
Az áruházlánc emellett 48 óra leforgása alatt megszervezte és elindította a korábbi hasonló akciók mintájára épülő kuponos adománygyűjtő kampányát, és a vásárlók által megvásárolt adománykuponokból befolyt bevételt megduplázta. A Tesco így összesen 103 millió forinttal támogatta a szervezet munkáját a Határtalan Segítség programban.
„Az Ukrajnában zajló háborúhoz hasonló krízishelyzetek mutatják meg, hogy milyen fontosak a stratégiai megállapodások. Az ilyen típusú, hosszú távú együttműködésekben olyan kölcsönös bizalom, megértés, egyetértés és kapcsolatrendszer épül fel, ami nélkülözhetetlen, amikor gyors és hatékony lépésekre van szükség. Most az Ökumenikus Segélyszervezet és a Tesco együttműködése egy újabb szintre lépett, immár nem csupán stratégiai partnerek vagyunk, hanem – egy szomorú apropó miatt igazán aktuális szófordulattal élve – bajtársakká váltunk”– foglalta össze az elmúlt időszak tapasztalatait Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.
Időközben a Tesco ruházati márkája, az F&F is bekapcsolódott a Határtalan Segítség programba. Március 18-án több mint 10 millió forint értékű ruhaadományt, köztük baba- és gyermekruhákat juttatott el a Segélyszervezet számára, amellyel szintén az Ukrajnából érkező menekülőket segítik.
A vállalat azokra is gondolt, akik közép- és hosszú távon terveznek Magyarországon maradni. Számukra a budaörsi központi irodában, a budapesti Tesco Business Services központban, illetve a fővárosi és határmenti áruházakban, valamint logisztikai központokban kínál majd munkalehetőséget. A jelentkezőknek a Tesco segítséget fog nyújtani a foglalkoztatáshoz szükséges hivatalos iratok ügyintézésében, illetve támogatni fogja az ezzel kapcsolatos költségek fedezését.
„Az Ökumenikus Segélyszervezetnek nagyon sokat jelent, hogy az elmúlt több mint egy évtizedben mindig számíthattunk a Tescóra, amikor szükségünk volt segítségre. Külön öröm számunkra, hogy az Ukrajnában zajló konfliktus és humanitárius vészhelyzet kirobbanásakor a vállalat azonnal felajánlotta a támogatását, és azóta is folyamatosan keresik a lehetőségeket, amivel megkönnyíthetik a munkánkat. Legutóbb épp a BOK csarnokban kialakított tranzitváróban tartózkodó, illetve átutazó menekültek ellátásához kaptunk a Tescótól mintegy 6,3 millió forint értékű élelmiszer-felajánlást. Az egész Segélyszervezet és az általunk segített rászorulók nevében is köszönöm, hogy ahogy mindig, most is számíthatunk rájuk!”– mondta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >