„Színt viszünk az életbe!” Világmárkák a dm Beauty Workshop-on
Exkluzív dm LIVE adással és világmárkákkal készült a dm az influencerek és szépség szerkesztők számára rendezett idei Beauty Workshopon, amit május 18-án a Millenium Házában rendezett meg a drogéria. Az esemény háziasszonyai Takács Nóri és Kiss Orsolya voltak.

A dm a már jól ismert Balea sajátmárkával jelent meg
A drogéria legújabb kampányában a színeké a főszerep. A rendezvény koncepciója is eköré épült, hiszen a színek mindenki életében jelen vannak, sőt képesek befolyásolni érzelmi állapotunkat is. A kampány mottója is ehhez fűződik: „Színt viszünk az életbe!”
A rendezvény meghívottjai beauty és lifestyle influencerek, bloggerek, illetve szépségszerkesztők voltak. Az est folyamán a résztvevők megismerhették és hazavihették az idei év legnagyobb termékújdonságait, melyek a dm-ben is kaphatók.
A dm a már jól ismert Balea sajátmárkával jelent meg. Az est fénypontját további 6 márka emelte: adidas Skin&Mind, L’Oreal Paris, Kneipp, Bondy Sands, Bugatti és a Nivea.
Az esemény ideje alatt a dm LIVE Shopping stúdiója is kitelepült, ahol mind a 7 jelenlévő márka lehetőséget kapott, hogy egy 15 perces élő bejelentkezés alkalmával bemutassa kiemelt termékeit, amelyekkel az eseményen is jelen voltak. A műsorokat élőben a helyszínről, vagy online a dm applikációján keresztül lehetett követni, az adás alatt pedig exkluzív kuponokat aktiválhattak a nézők. A dm Live ismert háziasszonya Takács Nóri mellett, most a népszerű műsorvezető, Kiss Orsi, azaz Kisó társműsorvezetőként vett részt az adás szerkesztésében.
Minden márkának kialakításra került a helyszínen egy külön tér, amit a koncepcióhoz igazodva alakított, mind dekoráció, mind kreatív program tekintetében.
Míg a dm szobájában dmBio alapanyagokból készíthettek arcmaszkot, addig a L’Oréal standjánál ékszerkészítés és sminksarok várta a vendégeket. A Kneipp márkánál egyedi fürdőkristály kombinációt készíthettek, majd színes mandalákkal díszíthették az újratölthető üvegek fedelét. Hasonló DIY programon lehetett részt venni a Nivea standjánál, ahol a klasszikus krém tégelyeket dekorálhatták, továbbá profi szakemberek segítettek az arcápolási rutin kialakításában. Az adidas legújabb, sportolók számára kifejlesztett termékével jelent meg. Az illatok szerelmesei a Bugatti parfümmel ismerkedhettek meg, míg a Bondy Sands standja elhozta az igazi ausztrál tengerpart életérzést.
„Nagyon örültünk neki, hogy az esős tavaszi nap ellenére nagy számban jöttek el a meghívott vendégek, régi és új ismerősök, akikkel lehetőségünk volt személyesen is beszélgetni, visszajelzéseket gyűjteni a termékek és a megjelenések kapcsán. Hiszen a dm számára a vásárlók visszajelzése kiemelten fontos.”
– nyilatkozta Hittner Krisztina pr csoportvezető az esemény kapcsán.
Mind a kiállítók, és résztvevők pozitív élményekkel távoztak a rendezvényről.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >