Színes, fényes, illatos, mozgó látványelemek
Második alkalommal rendezte meg idén a POPAI Magyarország Egyesület a POPAI Awards POP versenyt, a Business Days konferencia kísérőrendezvényeként. A nevezések száma megduplázódott, a kiállítást több százan tekintették meg. A szoros verseny eredménye már a konferencián kihirdetésre került.
Sikeresen lezajlott a második POPAI Awards POP verseny Tapolcán, a Business Days keretében. A több mint 400 résztvevő közül sokan megtekintették, és 96-an zsűrizték is a 25 nevezett pályamunkát. Az összes nevezést és az adatlapokat a tavalyihoz hasonlóan az érdeklődők megtekinthetik a popai.hu honlapon.
Már hétfő reggeltől érkeztek az installációk és az összeszerelő csapatok, hogy a POP-eszközök tökéletes állapotban, csatarendben álljanak a szerdai megnyitóra. Az érdeklődőket egy pult fogadta, ahol az idén 75. születésnapját ünneplő POPAI ismertető anyagain kívül a rendezvény támogatói, a BD-Expo Kft., az In-store Team Kft. és a Laurel Cégcsoport is bemutatkozott.
Az eredményhirdetés előtt a POPAI 75. évfordulója alkalmából a Forma Display (Réti István és csapata) által készített szenzációs kisfilm került levetítésre, amely látványosan, időben párhuzamosan foglalja össze a POS/POP észak-amerikai és hazai történetét.
Az FMCG Tartós kategória győztese a Coca-Cola moduláris displaye (Coca-Cola HBC) lett.
Az FMCG Nem tartós kategória győztese, egyben az Év Displaye (legmagasabb abszolút pontszámmal) címet az Axe Excite POS-kollekció (STI Petőfi Nyomda) nyerte el.
A Nem FMCG kategória győztese a Silent Light (Dolce Gusto) árukínáló pult (Béflex Solutions) lett.
A Laurel Csoport különdíját, az innováció szempontjából legtöbb pontot elért UV fényes nyerődisplay (Supershop Kft.) kapta. Az oklevelet Juhász Attila, a Laurel Kft. stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója adta át.
Az ünnepélyes díjátadóra és a nyertesek bemutatkozására november 10-én a Promotion kiállításon (10. Nemzetközi marketing és kommunikációs rendezvény, Hungexpo, 2011. november 9–11.) tartandó nyílt POPAI eseményen kerül sor. A négy fődíjas pályamunka megtekinthető lesz a POPAI standján a kiállítás ideje alatt. A Laurel Cégcsoport különdíját elnyert pályamunka látható lesz Siófokon 2011. november 9–10-én, a Laurel Retail Konferencián is.
Minden pályázó büszke lehet, hiszen nagyon szoros volt a verseny, és a látogatók egyetértettek abban, hogy mind a 25 nevezés kiemelkedő, valamelyik értékelési szempontból megragadó volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >Nagy Márton: továbbra is alacsony szinten az infláció
Az infláció az előzetes kormányzati jelzéseknek megfelelően kedvező, alacsony szinten…
Tovább olvasom >