Szeptember végén megnyílt a budaörsi Tesco üzletsorán az új Shell Café, amely az első magyarországi, töltőállomáson kívül működő Shell Café kávézó Magyarországon.
A Shell és a Tesco együttműködése Magyarországon 2009-re nyúlik vissza, amikor a Shell 41 töltőállomási telephelyet bérelt a Tescótól. 2021-ben a két vállalat új kiskereskedelmi koncepciót indított, és megnyitották az első Tesco minishopokat országszerte 23 Shell-töltőállomáson, ahol az élelmiszerek széles választékát kínálják. A két kiskereskedelmi márka partnerségével létrejött innovatív szolgáltatás most új szakaszához érkezett, miután a Shell és a Tesco bejelentette, hogy a Tesco a pénzügyi év végéig további 13 minishopot nyitnak, 2025-ig pedig több mint 100 üzletre bővül a hálózat. //
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf, a Semsei Gastronomy cégcsoport alapító-tulajdonosa Év Menedzsere a Társadalomért Különdíjat kapott
A Menedzserszövetség 30. ünnepi gáláján adták át csütörtökön az Év…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >