Színek határok nélkül
Magyarországon megannyi háztartás teszi le a voksát az otthoni hajfestés mellett, nők milliói bíznak meg a Henkel által kínált hajfestékmárkákban. De mi teszi őket különlegessé, mi az, ami töretlen bizalmat és lojalitást eredményez a fogyasztók széles spektrumán?
Az NIQ adatai azt mutatják, hogy a hajfestékek kategóriája körülbelül 14%-ot tudott növekedni értékben a tavalyi év januártól júniusáig tartó időszakhoz viszonyítva. Eladási csatornákat nézve, a drogériákban történik a legtöbb eladás, ezt követik a hipermarketek. A tavalyi év első félévét összevetve az idei év első félévével, a teljes otthoni hajfesték piacot tekintve, egy kb. 4%-os volumencsökkenés mutatkozik meg. Az értékesítési csatornákban szintén megfigyelhető az eladási darabszámokat jellemző negatív trend, ami leginkább a külső gazdasági hatásoknak tudható be.
Bővülő funkció- és színválaszték
Az otthoni hajfestékeket 3 kategóriára tudjuk bontani tartósságuk szerint. A piacot leginkább „birtokló” kategória a tartós hajfestékeké, melyek legtöbb esetben 100%-os őszhajszálfedést és hosszan tartó színintenzitás kínálnak. A második kategóriába a hajszínezőket soroljuk, melyek általában 24-10-8 mosásig tartanak. A harmadik kategóriába tartoznak az úgynevezett egyszer használatos hajszínezők, amelyek 1 mosással kijönnek a hajból, mint például a lenövést elfedő sprayek és púderek.
A Henkel otthoni hajfestékmárkái a Schwarzkopf, a Palette és a Syoss mindhárom kategóriában megtalálhatóak. A hajfestékek különböző technológiákat kínálnak, legyen szó arról, hogy valaki tradicionálisabb vagy merészebb árnyalatok iránt érdeklődik, esetlegesen „zöldebb” vagy ápolóbb formulájú hajfestéket keres az árnyalatok széles skálája mellett.
Egészséges, fénylő haj
Tartós hajfestékek esetében a Henkel portfóliójában szereplő márkák közül abszolút piacvezetők a Palette Intensive Color krémhajfestékek, melyek egy tradicionálisabb kategóriába sorolhatók. A termék úgynevezett multi-care formulával van ellátva, mely intenzíven fest és ápol a következő összetevőknek köszönhetően:
Keratin – beépül a hajszerkezetbe, hogy védje hajfestés közben és után.
Panthenol – intenzíven táplálja a hajat, hogy láthatóan javítsa annak minőségét.
Regeneráló Szérum – a haj rostjainak helyreállítására és puhítására lett tervezve.
A portfólióban megtalálhatóak olyan hajfestékek is, melyekben „extra” összetevőkkel próbálnak ápolást nyújtani a hajnak, gyönyörű és hosszan tartó színeredmény mellett. Ide két márka sorolható, a Gliss Color és a Syoss Oleo Intense hajfestékek.
Innovációk és termékfejlesztések
A Gliss Color portfólióban leginkább a világos szőkés és barnásabb árnyalatok találhatóak meg. Egy tartós hajfesték, mely nemcsak óvja a hajat a töredezéstől, de már hajfestés közben is ápolja azt. A kiváló hidratáló tulajdonságairól ismert hialuronsav-komplexszel gazdagított ápolórendszer segíti a színpigmenteket a hajszálak mélyére jutni. Eredményképp egy gazdag, hosszan tartó színeredményt kapunk, árnyalattól függő őszhajfedéssel.
Az idei évben a Syoss Oleo Intense hajfestékek újultak meg többek között. A Syoss Oleo Intense ammóniamentes tartós hajfestékek olajjal gazdagított formulával rendelkeznek. Az idei évtől plex-in-olaj technológiát használnak a termékben, ezzel is elősegítve a töredezett hajszálak újjáépítését, mellyel végeredményként egy láthatóan jobb hajminőséget és hajárnyalattól függő professzionális őszhajfedést kapunk. A mélyreható ápolás érdekében a termékek 4-féle japán olaj – Sakura, Tamanu, Shisho, Tsubaki – egyvelegét tartalmazzák. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Így panaszkodnak a magyar dolgozók generációi – országos kutatás Steigervald Krisztiánnal
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >