Szezonra kész a HEINEKEN Hungária
Ahogy azt a sörfogyasztók megszokhatták, az idei szezonra is számtalan meglepetéssel készülnek a HEINEKEN Hungária márkái. Lapunkat Gheorghe-Sever Andresz kereskedelmi igazgató és Jan-Willem Van Wensem, marketing és trade marketing igazgató tájékoztatta a várható újdonságokról, aktivitásokról.
– Mennyire újító a magyar piacon a HEINEKEN?
Jan-Willem Van Wensem: – Az innováció, mely az egyik legfontosabb vállalati értékünk, alapvetően meghatározza a működésünket. Folyamatosan igyekszünk diktálni a piacon. A tavalyi évben például 22 különböző új terméket vezettünk be egyszerre, amely példanélküli teljesítmény. A Soproni Frissen Csapolt például az egész cégcsoport tekintetében egyedülálló innovációnak számít, amelyet itt, Magyarországon vezettünk be először. Komplex gyártási és logisztikai folyamatai miatt a magyar megoldást globális szinten is elismerték a cégcsoporton belül. Idén is igyekszünk újdonságokkal szolgálni, mindamellett, hogy jól bevált termékeinket is tovább népszerűsítjük.
Innovációink feltétele, hogy folyamatosan újat alkossunk, és beruházásainkkal ezt támogassuk is. Ezek közül a legfrissebb az az 1,8 millió euró értékű multipacker gépsor Sopronban, amely jelenleg már tesztüzemben működik, és amely segítségével a dinamikusan fejlődő multipack szegmensben itthon gyártott termékekkel lehetünk jelen.
– Az idei szezonra milyen újdonságokkal lepik meg a sörök kedvelőit?
Gheorghe-Sever Andresz: – Erre a nyárra a töretlen népszerűségnek örvendő Soproni Lime-mentán kívül két 2%-os új ízzel készülünk: a Soproni 2% Lime-guava és a Sorponi 2% Grapefruit-gyömbérrel. Tavaly óta elérhető választékunkban a Soproni Maxx, amely nem egy sima alkoholmentes sör, hanem egy sör, alkohol nélkül, amelyet különleges íze miatt igazán kedvelnek a fogyasztók. A multipack szegmens továbbra is egy elérhetőbb, és kedvezőbb ajánlatot kínál a fogyasztóknak, így véleményünk szerint ezek, illetve a 0,5 l-nél kisebb kiszerelések lehetnek a nyár nagy kedvencei. Idei újításunk a 0,4 l-es dobozos Soproni Klasszikus lesz, amely a legfontosabb árkategóriában, a közép áras sörök között egy elérhető ajánlatot kínál a fogyasztóknak mindamellett, hogy a megszokott magas minőségű sör élményét kapják.
Fontos kiemelni ezen kívül, hogy azok sem maradnak hűsítő nyári ital nélkül, akik nem kedvelik a sört, hiszen a Strongbow cider megújult receptúrája pont ezen fogyasztók igényeit elégíti ki. Célunk, hogy minél több ember megkóstolja és megszeresse az új ízvilágot.
– Milyen üzenetekkel, marketingeszközökkel gondoskodnak arról, hogy minden márkájuk megtalálja a maga célcsoportját?
Jan-Willem: – Soproni márkánknál, amely független adatok alapján már több éve Magyarország kedvenc söre, két év után megújítottuk márkaüzenetünket, amely az összefogás erejére fókuszál. Az „Együtt, tele optimizmussal!” üzenetet integrált ATL/BTL kampány keretében népszerűsítjük, melynek része a már látható TV reklám és digitális kampány, valamint a nyári fesztivál aktivitások, melyek közül kiemelkedik a Volt fesztivál.
A Soproni eladásait nyáron promócióival is erősítjük. Innovációinkat, radlereinket, a Soproni Maxx-ot és a Soproni Frissen Csapoltat pedig különböző fogyasztási alkalmakat népszerűsítő kampányok és trade marketing aktivitás keretében támogatjuk. Idén ünnepeljük a márka fennállásának 120. évfordulóját, amit május közepén Sopronban sörfesztivállal ünnepeltünk.
Az Arany Fácán esetében januárban indult el az első integrált marketing kampány „Ez vagyok én” címmel, melyet a nyár folyamán a Bud Spencer nevével fémjelzett PR platformmal is támogatunk.
– A nyár a fesztiválok, tömegrendezvények időszaka is. Hol lesznek jelen a márkáikkal?
Gheorghe: – Természetesen idén is nagy hangsúlyt fektetünk a fesztiválszponzorációra és megjelenésekre, hiszen a Magyarországon megrendezésre kerülő mintegy 100 fesztiválból 70-et a HEINEKEN Hungária szponzorál, ezzel a fesztiválszervezők elsőszámú partnerei vagyunk. Ezek közül kiemelkedik a Balaton Sound, a Campus, az Effott és a Volt, de egy-egy gyöngyszem születésénél is jelen vagyunk, mint például a Fishing on Orfű, melyet a Gösserrel, vagy a mezőtúri East Fest, melyet az Arany Fácán márkánkkal szponzorálunk. Jelenleg is fut a Heineken globális Bajnokok Ligája promóció, amelyet Tv reklámmal, speciális csomagolással, nyereményjátékkal és digitális platformokon is népszerűsítünk. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >