Szexi Pepsi!
1996 óta először változtat palackdizájnján a Pepsi. Angelique Krembs, a márka marketingjével foglalkozó elnökhelyettes szerint a dizájnváltás mérföldkő a Pepsi Live for Now (Élj a mának) marketing kampányában. Az új logóval ellátott címke mellett a palack érdekessége a csavart formájú mélyedés annak alsó felén, mely könnyebben foghatóvá, és a termékfejlesztők szerint tapinthatóbbá, sőt stimulálóbbá teszi fogását.
A – talán pr-célú – első kritikák szerint a palack kihívóan szexi!
Az áprilisban piacra kerülő termék 16 és 20 unciás (közel 4,8 dl, illetve 6 dl) kiszerelésben lesz kapható, valamint egy 12 unciás üvegpalackban is megvásárolhatják majd kedvelői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >