Szexi Pepsi!
1996 óta először változtat palackdizájnján a Pepsi. Angelique Krembs, a márka marketingjével foglalkozó elnökhelyettes szerint a dizájnváltás mérföldkő a Pepsi Live for Now (Élj a mának) marketing kampányában. Az új logóval ellátott címke mellett a palack érdekessége a csavart formájú mélyedés annak alsó felén, mely könnyebben foghatóvá, és a termékfejlesztők szerint tapinthatóbbá, sőt stimulálóbbá teszi fogását.
A – talán pr-célú – első kritikák szerint a palack kihívóan szexi!
Az áprilisban piacra kerülő termék 16 és 20 unciás (közel 4,8 dl, illetve 6 dl) kiszerelésben lesz kapható, valamint egy 12 unciás üvegpalackban is megvásárolhatják majd kedvelői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >