Szexi Pepsi!

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2013. 03. 29. 10:02

1996 óta először változtat palackdizájnján a Pepsi. Angelique Krembs, a márka marketingjével foglalkozó elnökhelyettes szerint a dizájnváltás mérföldkő a Pepsi Live for Now (Élj a mának) marketing kampányában. Az új logóval ellátott címke mellett a palack érdekessége a csavart formájú mélyedés annak alsó felén, mely könnyebben foghatóvá, és a termékfejlesztők szerint tapinthatóbbá, sőt stimulálóbbá teszi fogását.

A – talán pr-célú – első kritikák szerint a palack kihívóan szexi!
Az áprilisban piacra kerülő termék 16 és 20 unciás (közel 4,8 dl, illetve 6 dl) kiszerelésben lesz kapható, valamint egy 12 unciás üvegpalackban is megvásárolhatják majd kedvelői.

Kapcsolódó cikkeink