Szerződést hosszabbít a Borsodi Sörgyár
Nyílt tender kiírása helyett a vállalat egy médiavásárlási auditot követően úgy döntött, a későbbiekben is folytatja együttműködését a Universal McCannal.
Több évi közös munka után a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing csapata fel kívánta mérni a Universal McCann teljesítményét, szakmai felkészültségét, és médiavásárlási hatékonyságát, mielőtt a médiavásárlás tendereztetése mellet döntött volna.
„Õszintén elégedettek vagyunk a Universal McCann-nel való együttműködésünkkel, melynek alapjait csak megerősítette a média áttekintés és a külső tanácsadói ügynökség. Az ügynökség többször is bebizonyította, hogy erősen elkötelezett a vállalatunk illetve márkáink iránt. Természetesen biztosak akartunk lenni döntésünkben mind szakmailag, mind stratégiailag, ezért kezdeményeztük a média audit végrehajtását, és kértük az ügynökségtől a komplex média áttekintését," nyilatkozta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >