Szerződést hosszabbít a Borsodi Sörgyár
Nyílt tender kiírása helyett a vállalat egy médiavásárlási auditot követően úgy döntött, a későbbiekben is folytatja együttműködését a Universal McCannal.
Több évi közös munka után a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing csapata fel kívánta mérni a Universal McCann teljesítményét, szakmai felkészültségét, és médiavásárlási hatékonyságát, mielőtt a médiavásárlás tendereztetése mellet döntött volna.
„Õszintén elégedettek vagyunk a Universal McCann-nel való együttműködésünkkel, melynek alapjait csak megerősítette a média áttekintés és a külső tanácsadói ügynökség. Az ügynökség többször is bebizonyította, hogy erősen elkötelezett a vállalatunk illetve márkáink iránt. Természetesen biztosak akartunk lenni döntésünkben mind szakmailag, mind stratégiailag, ezért kezdeményeztük a média audit végrehajtását, és kértük az ügynökségtől a komplex média áttekintését," nyilatkozta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >