Szerződést hosszabbít a Borsodi Sörgyár
Nyílt tender kiírása helyett a vállalat egy médiavásárlási auditot követően úgy döntött, a későbbiekben is folytatja együttműködését a Universal McCannal.
Több évi közös munka után a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing csapata fel kívánta mérni a Universal McCann teljesítményét, szakmai felkészültségét, és médiavásárlási hatékonyságát, mielőtt a médiavásárlás tendereztetése mellet döntött volna.
„Õszintén elégedettek vagyunk a Universal McCann-nel való együttműködésünkkel, melynek alapjait csak megerősítette a média áttekintés és a külső tanácsadói ügynökség. Az ügynökség többször is bebizonyította, hogy erősen elkötelezett a vállalatunk illetve márkáink iránt. Természetesen biztosak akartunk lenni döntésünkben mind szakmailag, mind stratégiailag, ezért kezdeményeztük a média audit végrehajtását, és kértük az ügynökségtől a komplex média áttekintését," nyilatkozta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fényt és melegséget a nélkülözők karácsonyába: Szeretetvendégség hét napon át, napi 1000 adag meleg étellel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
