Szerződést hosszabbít a Borsodi Sörgyár
Nyílt tender kiírása helyett a vállalat egy médiavásárlási auditot követően úgy döntött, a későbbiekben is folytatja együttműködését a Universal McCannal.
Több évi közös munka után a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing csapata fel kívánta mérni a Universal McCann teljesítményét, szakmai felkészültségét, és médiavásárlási hatékonyságát, mielőtt a médiavásárlás tendereztetése mellet döntött volna.
„Õszintén elégedettek vagyunk a Universal McCann-nel való együttműködésünkkel, melynek alapjait csak megerősítette a média áttekintés és a külső tanácsadói ügynökség. Az ügynökség többször is bebizonyította, hogy erősen elkötelezett a vállalatunk illetve márkáink iránt. Természetesen biztosak akartunk lenni döntésünkben mind szakmailag, mind stratégiailag, ezért kezdeményeztük a média audit végrehajtását, és kértük az ügynökségtől a komplex média áttekintését," nyilatkozta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >