Szervezeti és személyi változások a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nél
– Niklós László személyében új, magyar vezető irányítja a márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t, az üdítőipari világcég hazai leányvállalatát. A szakember június elsejétől tölti be a vezetői posztot. Érkezésével párhuzamosan az atlantai központból indult, más országokhoz hasonló szerkezeti és személyi változások is végbementek a hazai vállalatnál, többek között egy új, marketing vezetői pozíciót is létrehoztak.
Szervezeti megújulás
Az új vezető érkezésével párhuzamosan strukturális átalakítás is történt a cégnél, összhangban az atlantai központ útmutatásaival. Ennek legjelentősebb lépése egy új, marketingvezetői pozíció létrehozása volt, amelyet Leszkay-Kovács Renáta tölt be szintén június elsejétől. Az ő feladata – közvetlenül az új cégvezető alá rendelve – a Coca-Cola magyarországi portfóliójához tartozó márkák kampányainak tervezése és összehangolása. A frissen kinevezett marketingvezető a Szolnoki Külkereskedelmi Főiskola kereskedelmi és üzleti szakán végzett, majd további marketing tanulmányokat folytatott a Chartered Institute of Marketing keretei között. Karrierjét reklámügynökségnél kezdte, számos FMCG szektorba tartozó nagy céggel működött együtt. 13 éve csatlakozott a Coca-Cola-hoz, ahol 2003-tól már több országot átfogó, regionális pozíciókat töltött be, elsősorban marketingkommunikációs területeken. Legutóbb a globális csapat tagjaként dolgozott a 100 éves kontúrüveg nagyszabású, jubileumi, integrált marketingkampányán, illetve annak megvalósításán a 23 országot magában foglaló közép- és dél-európai régióban.
Magyar szakemberek előrelépése a Coca-Cola szervezeti hierarchiájában
Halász Katalin Stratégiai Marketing Kampányok Operatív Igazgatójaként folytatja munkáját a cég atlantai központjában, a nemzetközi csapat tagjaként. Az Élelmiszeripari Főiskolát követően a Purdue University-n és a CEU-n szerzett nemzetközi MBA diplomát. Tizenöt éve dolgozik a Coca-Cola-nál, karrierjét a Fanta és Sprite márkák hazai menedzselésével kezdte. Személyében elsőként neveztek ki magyar szakembert a helyi marketing csapat igazgatójává. Ezt követően regionális szinten foglalkozott a Burn energiaital új üzleti modelljének és márkastratégiájának kialakításával. Legutóbb a Coca-Cola termékcsaláddal kapcsolatos üzleti és marketing stratégiák, márkakampányok fejlesztését irányitotta 23 európai országban, többek között az elmúlt évek legsikeresebb nyári kampányait, amelyekben a palackokon keresztnevek, majd dalszövegek szerepeltek. A jelenleg futó „Kiss Happiness” kampány európai fejlesztése is az ő nevéhez fűződik. Mostantól hasonló jellegű globális kampányokon fog dolgozni Atlantában.
Az eddigi hazai csapatból többen is regionális poszton folytatják tovább a munkájukat a Coca-Cola-nál. Vass Ágnes, a NaturAqua eddigi márkamenedzsere ezentúl senior márkamenedzseri pozícióban a Fanta regionális központi márkacsapatát erősíti. Percze Róbert, a Nestea és Cappy termékek márkamenedzsere a prémium szénsavas termékek senior márkamenedzsereként dolgozik majd Svájcban. Szintén június elsejétől a cég márkákért felelős kommunikációs vezetője, Andok Ágnes eddigi hazai pozíciója helyett 23 ország márkakommunikációjának kialakításában vesz részt senior márkakommunikációs menedzseri kinevezéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >