Szervezeti átalakítás a Hell Energy Magyarország Kft-nél
Az elmúlt hónapok jelentős piaci előrelépései alapján erőforrásainak átcsoportosítása mellett döntött a Hell Energy Magyarország Kft.
A fejlesztések üteme, a hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt növekvő értékesítés, valamint a saját gyártás megvalósítása során mérföldkőhöz érkezett a száz százalékban magyar tulajdonú vállalat. A terv szerinti, fenntartható növekedés biztosítása érdekében szükségessé vált a szervezet átalakítása is. Az eddigi kettős ügyvezetés helyett, a vállalatirányítás, a kiemelt jelentőséggel bíró beruházások és gyártás a jövőben kizárólag az ügyvezetői feladatokat is ellátó tulajdonosok hatáskörébe tartozik, míg a hazai és nemzetközi értékesítésért, továbbá az ehhez kapcsolódó részterületekért (logisztika, marketing, pénzügy), koncentráltan a régióigazgató felel.
A Magyarországon kapható, jelentősebb energiaital márkák közül egyedül a Hell rendelkezik teljes egészében magyar tulajdonosi háttérrel, és így is jelentős piaci részesedés növekedést tudott elérni egy, a világon mindenütt komoly tőkével rendelkező multinacionális cégek által ostromolt piacon. Az előrelátó stratégia híveként – azokat az értékeket szem előtt tartva, amelyek indulásuk óta, változatlanul jellemzik a céget – a korábban meghatározott ütemterv alapján döntött a hazai és nemzetközi piacot ellátó gyártás Magyarországra való áthelyezése mellett. Az európai uniós pályázatokon nyert támogatások felhasználásával világszínvonalú, modern palackozó gépsorokkal felszerelt üzemcsarnokot és raktárt épít Borsod-Abaúj-Zemplén megyében, amelynek összértéke eléri a 3,5 milliárd forintot. A projekt megvalósulása által a Hell Energy nagymértékben hozzájárul Magyarország hátrányos helyzetű régióinak felzárkóztatásához, exporttevékenységének magyarországi bázisról történő ellátása révén pedig az ország nemzetközi gazdasági pozícióját erősíti.
A szervezeti átalakítás személyi változásokat is eredményezett a cég életében..A jövőben Szabari József – a cég korábbi kereskedelmi igazgatója – régió igazgatóként teljeskörűen felel a nemzetközi vállalat marketing, logisztikai, értékesítési és pénzügyi területeiért. Az ügyvezetői feladatok, a Szikszón épülő üzem, az ehhez kapcsolódó beruházások és a gyártás továbbra is a tulajdonosi kör közvetlen felügyelete és ellenőrzése alatt halad a korábban meghatározott stratégia és ütemterv szerint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >