Szeretnél két pohár sört? Töltsd le az Arany Ászok Frissenszűrt applikációt!
Július 3-án elindult az Arany Ászok márka applikációhoz kötött promóciója, melynek keretében 2×20 000 pohár sört terveznek kiosztani. Egy QR kód leolvasása után a fogyasztók 2 pohár Arany Ászok Frissenszűrt sört kapnak ajándékba a résztvevő sörözőkben. Az azonos névre keresztelt applikáció ingyen elérhető a Google Play áruházban és az App Store-ban is. A telefonos alkalmazás térképes segítséget nyújt abban is, hogy könnyen megtalálhassuk a promócióban résztvevő sörözőket.
A július elején indult Arany Ászok Frissenszűrt applikáció több mint 300 vendéglátóhellyel, köztük az 50 Friss Bárral, indult, és a lista folyamatosan bővül. A mechanizmus nagyon egyszerű: 1) Töltsd le az alkalmazást! 2) A térképes sörözőkeresőben válaszd ki a számodra szimpatikus sörözőt! 3) A helyszínen olvasd be a QR kódot az alkalmazással, és már tiéd is a két pohár Arany Ászok Frissenszűrt! Összesen 20 000 kóstolót, azaz 40 000 pohár sört terveznek kiosztani a promóció keretében. Az applikációban lehetőség van a kedvenc helyek elmentésére és az útvonaltervező használatára is, illetve további információkat lehet megtudni a termékről. A kód beváltására mindenki egyszer jogosult.
A promóció microsite-ján (www.aranyaszokfrissenszurt.hu) a készítők lépésről lépésre végigvezetnek a letöltés és az applikáció használatának folyamatán, továbbá egy szemléletes sörös poháron naprakészen nyomon követhető, hogy mennyi kóstoló érhető még el az aktivitás végéig, augusztus 13-ig.
„Az Arany Ászok idén reklámfilmjeivel és Frankó kapitánnyal új kommunikációs platformot indított, hiszen a fogyasztók a tiszta, egyenes beszédet értékelik a legjobban. Ennek egy következő lépése a telefonos alkalmazás, ami közelebb áll a fiatalabb felnőtt korosztályhoz. Az a célunk, hogy a 2×20 000 pohár Frissenszűrt kóstolóra hívjuk meg az érdeklődőket és minél többen ki tudják próbálni ezt a nagyszerű, új, pasztőrözetlen sört.” – mondta el Hódi Beáta, az Arany Ászok márkamenedzsere.
Az Arany Ászok Frissenszűrt pasztőrözetlen sör, amely kíméletesebb eljárással, mikroszűréssel készül, amelynek során nem kap hőterhelést a sör, emiatt jobban megtartja a friss sör illatát, zamatát.
„A kampány 1,5 hete indult el, pozitív a fogadtatása a fogyasztók körében és örülnek a kóstolási lehetőségnek. Komoly médiatámogatás is övezi majd az elkövetkező időszakban a promóciót.” – mondta Hódi Beáta.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >