Szeretnél két pohár sört? Töltsd le az Arany Ászok Frissenszűrt applikációt!
Július 3-án elindult az Arany Ászok márka applikációhoz kötött promóciója, melynek keretében 2×20 000 pohár sört terveznek kiosztani. Egy QR kód leolvasása után a fogyasztók 2 pohár Arany Ászok Frissenszűrt sört kapnak ajándékba a résztvevő sörözőkben. Az azonos névre keresztelt applikáció ingyen elérhető a Google Play áruházban és az App Store-ban is. A telefonos alkalmazás térképes segítséget nyújt abban is, hogy könnyen megtalálhassuk a promócióban résztvevő sörözőket.
A július elején indult Arany Ászok Frissenszűrt applikáció több mint 300 vendéglátóhellyel, köztük az 50 Friss Bárral, indult, és a lista folyamatosan bővül. A mechanizmus nagyon egyszerű: 1) Töltsd le az alkalmazást! 2) A térképes sörözőkeresőben válaszd ki a számodra szimpatikus sörözőt! 3) A helyszínen olvasd be a QR kódot az alkalmazással, és már tiéd is a két pohár Arany Ászok Frissenszűrt! Összesen 20 000 kóstolót, azaz 40 000 pohár sört terveznek kiosztani a promóció keretében. Az applikációban lehetőség van a kedvenc helyek elmentésére és az útvonaltervező használatára is, illetve további információkat lehet megtudni a termékről. A kód beváltására mindenki egyszer jogosult.
A promóció microsite-ján (www.aranyaszokfrissenszurt.hu) a készítők lépésről lépésre végigvezetnek a letöltés és az applikáció használatának folyamatán, továbbá egy szemléletes sörös poháron naprakészen nyomon követhető, hogy mennyi kóstoló érhető még el az aktivitás végéig, augusztus 13-ig.
„Az Arany Ászok idén reklámfilmjeivel és Frankó kapitánnyal új kommunikációs platformot indított, hiszen a fogyasztók a tiszta, egyenes beszédet értékelik a legjobban. Ennek egy következő lépése a telefonos alkalmazás, ami közelebb áll a fiatalabb felnőtt korosztályhoz. Az a célunk, hogy a 2×20 000 pohár Frissenszűrt kóstolóra hívjuk meg az érdeklődőket és minél többen ki tudják próbálni ezt a nagyszerű, új, pasztőrözetlen sört.” – mondta el Hódi Beáta, az Arany Ászok márkamenedzsere.
Az Arany Ászok Frissenszűrt pasztőrözetlen sör, amely kíméletesebb eljárással, mikroszűréssel készül, amelynek során nem kap hőterhelést a sör, emiatt jobban megtartja a friss sör illatát, zamatát.
„A kampány 1,5 hete indult el, pozitív a fogadtatása a fogyasztók körében és örülnek a kóstolási lehetőségnek. Komoly médiatámogatás is övezi majd az elkövetkező időszakban a promóciót.” – mondta Hódi Beáta.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >