Szeretettel tálalva: új kampányt indít a Tesco
Március 8-án elindult a Tesco új kampánya, amelynek középpontjában az áruházláncban kapható minőségi élelmiszerek, és az ebből – szenvedély, gondoskodás és szeretet hozzáadásával – készített finom ételek állnak. A „Szeretettel tálalva a Tescótól” kampány minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében.
„A Tescónál az étel mindig is a szenvedélyünk volt. Büszkék vagyunk a kínálatunkban található élelmiszerek minőségére, és tisztában vagyunk vele, ezeknek milyen meghatározó szerepe lehet abban, hogy összehozzák az embereket” – mondta Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezető igazgatója. „A ’Szeretettel tálalva’ kampány az ételeket teszi működésünk és a vásárlóinkkal való párbeszédünk középpontjába” – tette hozzá.
A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek. Az első, márciusi történet középpontjában a sült kacsa receptje áll – egy olyan húsvéti étel, amit együtt fogyaszthat el a család az ünnepi asztalnál.
A havonta más kiemelt „Szeretettel tálalva” történet mellett a vásárlók további kedves történetekkel is találkozhatnak majd a rádióban, a digitális csatornákon, a közösségi portálokon és az áruházakban. A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott.
A kampányt az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületekre készült Közép-Európában. Az első televíziós reklámot az izlandi rendező, Arni Thor Jonsson jegyzi.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: júniusban meghaladta a 8 gigawattot a hazai napelemes kapacitás
Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >