Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát, amelyen a résztvevők értékes nyereményekért, többek között a fődíjért, akár 1 millió forintért is játszhatnak. A játékosok a több mint két éve életre hívott www.magyaranyero.hu hűségoldalon regisztrálhatnak, amely az összes aktuálisan elérhető nyereményjátékot összefogja, és ahol az idén közel 20 promóció segítette a védjeggyel ellátott termékek megvásárlását. Az oldal sikerét jól mutatja, hogy a regisztrált felhasználók száma mára már 100 ezer tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az idén hat gyártó – Ceres, Detki, Kunsági Éden, Mary-Ker Pasta, Naszálytej, Nádudvari – 11 márkája és több mint 300 védjegyes terméke vesz részt a kezdeményezésben, amelyet közösen finanszíroznak, kiegészítve egy átfogó online hirdetési kampánnyal. A Szerencseszéf különlegessége, hogy közel öt hónapon át tart, így az év leghosszabb közösségi aktivitásává vált. A kampány az ünnepi időszakra is kiterjed, így a vásárlók a nagybevásárlások során is találkozhatnak a promóciós termékekkel, amelyeket csomagolásuk is megkülönböztet.
A játék időtartama alatt 1 000 000 forintos fődíjon felül, további pénz- és tárgynyeremények kerülnek kisorsolásra. Az érdeklődők a részleteket a www.magyaranyero.hu weboldalon találhatják meg.
A Szerencseszéf nemcsak egy nyereményjáték, hanem a Magyar Termék Nonprofit Kft. által megteremtett lehetőség arra, hogy a vásárlók tudatos döntéseket hozzanak és támogassák a hazai gazdaság szereplőit azáltal, hogy magyar terméket vásárolnak. A játék január 8-án ér véget, így még bőven van lehetőség regisztrálni és megnyerni az értékes nyereményeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >