Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát, amelyen a résztvevők értékes nyereményekért, többek között a fődíjért, akár 1 millió forintért is játszhatnak. A játékosok a több mint két éve életre hívott www.magyaranyero.hu hűségoldalon regisztrálhatnak, amely az összes aktuálisan elérhető nyereményjátékot összefogja, és ahol az idén közel 20 promóció segítette a védjeggyel ellátott termékek megvásárlását. Az oldal sikerét jól mutatja, hogy a regisztrált felhasználók száma mára már 100 ezer tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az idén hat gyártó – Ceres, Detki, Kunsági Éden, Mary-Ker Pasta, Naszálytej, Nádudvari – 11 márkája és több mint 300 védjegyes terméke vesz részt a kezdeményezésben, amelyet közösen finanszíroznak, kiegészítve egy átfogó online hirdetési kampánnyal. A Szerencseszéf különlegessége, hogy közel öt hónapon át tart, így az év leghosszabb közösségi aktivitásává vált. A kampány az ünnepi időszakra is kiterjed, így a vásárlók a nagybevásárlások során is találkozhatnak a promóciós termékekkel, amelyeket csomagolásuk is megkülönböztet.
A játék időtartama alatt 1 000 000 forintos fődíjon felül, további pénz- és tárgynyeremények kerülnek kisorsolásra. Az érdeklődők a részleteket a www.magyaranyero.hu weboldalon találhatják meg.
A Szerencseszéf nemcsak egy nyereményjáték, hanem a Magyar Termék Nonprofit Kft. által megteremtett lehetőség arra, hogy a vásárlók tudatos döntéseket hozzanak és támogassák a hazai gazdaság szereplőit azáltal, hogy magyar terméket vásárolnak. A játék január 8-án ér véget, így még bőven van lehetőség regisztrálni és megnyerni az értékes nyereményeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >