Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát, amelyen a résztvevők értékes nyereményekért, többek között a fődíjért, akár 1 millió forintért is játszhatnak. A játékosok a több mint két éve életre hívott www.magyaranyero.hu hűségoldalon regisztrálhatnak, amely az összes aktuálisan elérhető nyereményjátékot összefogja, és ahol az idén közel 20 promóció segítette a védjeggyel ellátott termékek megvásárlását. Az oldal sikerét jól mutatja, hogy a regisztrált felhasználók száma mára már 100 ezer tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az idén hat gyártó – Ceres, Detki, Kunsági Éden, Mary-Ker Pasta, Naszálytej, Nádudvari – 11 márkája és több mint 300 védjegyes terméke vesz részt a kezdeményezésben, amelyet közösen finanszíroznak, kiegészítve egy átfogó online hirdetési kampánnyal. A Szerencseszéf különlegessége, hogy közel öt hónapon át tart, így az év leghosszabb közösségi aktivitásává vált. A kampány az ünnepi időszakra is kiterjed, így a vásárlók a nagybevásárlások során is találkozhatnak a promóciós termékekkel, amelyeket csomagolásuk is megkülönböztet.
A játék időtartama alatt 1 000 000 forintos fődíjon felül, további pénz- és tárgynyeremények kerülnek kisorsolásra. Az érdeklődők a részleteket a www.magyaranyero.hu weboldalon találhatják meg.
A Szerencseszéf nemcsak egy nyereményjáték, hanem a Magyar Termék Nonprofit Kft. által megteremtett lehetőség arra, hogy a vásárlók tudatos döntéseket hozzanak és támogassák a hazai gazdaság szereplőit azáltal, hogy magyar terméket vásárolnak. A játék január 8-án ér véget, így még bőven van lehetőség regisztrálni és megnyerni az értékes nyereményeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >„Kész vagyok átvenni a vállalat vezetését” – Generációváltás a Mary-Ker Pastánál
A generációváltás mindig fontos időszak egy családi vállalkozás életében. Ifj.…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >