Szerelmem, a trade marketing
A FOODAPEST kiállítást választotta helyszínéül a Trade Marketing Klub, hogy megrendezze az immár hagyományosnak tekinthető, februáronként esedékes „Szerelmem, a trade marketing” című konferenciáját.
Az eladáshelyi marketinggel foglalkozó szakembereket arról beszélgettek, hogy mit tanulhatnak a magyar marketingesek a külföldiektől, illetve ők tőlünk. Külföldi és hazai sikersztorikat, illetve ezek adaptálási lehetőségeit szedték csokorba.
A konferencia végén hagyományteremtő célzattal megválasztották a 2009. év legjobb trade marketinges személyét, illetve csapatát. Előbbi címet Gémes Andrea, a Storck Hungária szakembere, utóbbit pedig a Coca-Cola Hungary trade-es kollektívája nyerte el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >