Szerelmem, a trade marketing
A FOODAPEST kiállítást választotta helyszínéül a Trade Marketing Klub, hogy megrendezze az immár hagyományosnak tekinthető, februáronként esedékes „Szerelmem, a trade marketing” című konferenciáját.
Az eladáshelyi marketinggel foglalkozó szakembereket arról beszélgettek, hogy mit tanulhatnak a magyar marketingesek a külföldiektől, illetve ők tőlünk. Külföldi és hazai sikersztorikat, illetve ezek adaptálási lehetőségeit szedték csokorba.
A konferencia végén hagyományteremtő célzattal megválasztották a 2009. év legjobb trade marketinges személyét, illetve csapatát. Előbbi címet Gémes Andrea, a Storck Hungária szakembere, utóbbit pedig a Coca-Cola Hungary trade-es kollektívája nyerte el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

