Szeptembertől berobban az utalványszezon
Az egyre inkább digitalizálódó világunkban a papír alapú utalványok népszerűsége továbbra is töretlen.
„Az év eleji tendencia tovább folytatódott az első félévben: 2023 hasonló időszakához képest másfélszeresére emelkedett a Rewin utalványok kibocsátása. Szeptembertől várhatóan még dinamikusabb lesz ez a növekedés, így az elfogadóhelyek is jóval nagyobb utalványos forgalomra számíthatnak” – tudtuk meg Pásztor Attilától, a Rewin beváltóhelyi és ügyfélszolgálati vezetőjétől.
A vállalkozások bérjellegű költségeit segíti egy kedvező adózású juttatás, mely január elejétől már évi 3 alkalommal, így jóval magasabb összegben adható. Csekély értékű ajándékként egy magánszemély már évi nettó 80 040 Ft-os juttatást kaphat, a bérnél jóval kedvezőbb adózással, vagy ajándéktárgy, vagy utalvány formájában.
„Ez az összeghatár a gazdasági és HR-vezetők számára meggyőző. Az iskolakezdési szezon kellős közepén már látjuk – mivel ez a juttatás a munkavállalók családtagjainak is adókedvezménnyel adható –, hogy sok cég kihasználja ezt a lehetőséget. A juttatást egyenesen a gyermek nevére adják ki, ezzel fenntartják a lehetőséget arra, hogy a dolgozóknak az év végi jutalmat is kedvező adózással adják oda. Sokan már most gondolkodnak az év végi jutalmakon, karácsonyi ajándékon vagy bónuszon, melyet részben vagy egészben a csekély értékű ajándék kihasználásával terveznek megoldani. Egy 100 fős cég így a Rewin utalványban történő kifizetéssel akár 3 millió forint bérköltséget is megtakaríthat.
Az utalványaink felhasználásából egyértelműen látszik, hogy leginkább a mindennapi megélhetésre – élelmiszerre, vegyi árura, sportszerre, ruházkodásra – költik azt a felhasználók. Ügyfeleink visszajelzéséből tudjuk, hogy azért választják a juttatás Rewin utalványban való kifizetését, mert így a dolgozók arra tudják költeni azt, amire valóban szükségük van” – árulta el Pásztor Attila. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >