Szépségünnep: Sikerrel zajlott a 3. Beauty Expo
A szeptember 6-án, Budapesten megrendezett 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo idén is hatalmas sikert aratott, több mint 70 kiállító és közel 4000 látogató részvételével. A Millenáris B épületében tartott rendezvényen a szépségipar legnépszerűbb márkáinak képviselői és hírességek várták az érdeklődőket izgalmas programokkal, színpadi beszélgetésekkel és ajándékokkal.
A szépségnap különlegessége, hogy nemcsak a márkákkal, hanem olyan hírességekkel is találkozhattak az érdeklődők, akik vállalkozóként maguk is szereplői a hazai beauty szcénának. Ilyen szerepben lehetett találkozni többek között Liluval, a Body+ME és a Shaveology alapítójával, Rubint Rékával, az Alakreform termékek megálmodójával, valamint Ördög Nórával, a Nora Beauty alapítójával, akinek márkája új arcápolási termékekkel is debütált az expón.
A rendezvény iránti érdeklődés minden várakozást felülmúlt, a rendezvény látogatószáma megközelítette a 4000 főt, egyértelművé téve, hogy az esemény mára a szépségipar egyik kiemelkedő eseményévé vált Magyarországon.

A rendezvény látogatószáma megközelítette a 4000 főt
A látogatók nemcsak a standok kínálatát fedezhették fel, a színpadon zajló előadásokat is érdemes volt figyelemmel kísérni. Előadott többek között Bauer Évi a Krémmánia, Magyarország meghatározó szépségápolási közösségének főszerkesztője, Rácz Judit kozmetikai vegyész, dr. Tamási Béla bőrgyógyász és a világinnovációt jelentő dezodor-újratöltő automata, a Respray alapítói is.
Idén először volt lehetőség garantált ajándékcsomagok megvásárlására, melyek rekordidő alatt el is keltek. A Ruby és Peach fantázianevű csomagokat választók 25 ezer forint értékű goodie baggel gazdagodtak, míg a White csomagok tulajdonosai 10 ezer forint értékű ajándékokat kaptak. Emellett a kiállítók standjainál is számtalan értékes nyereményt, termékmintát és teljes kiszerelésű terméket szerezhettek be azok is, akik az ingyenes regisztrációt választották az eseményre.
Izgalmas programok várták a látogatókat a színpadon is: délelőtt szakmai program,
délután nagyközönségnek szóló beszélgetések
„Az idei Beauty Expo minden várakozásunkat felülmúlta. Tavaly, az első alkalom után azt láttuk, hogy a Millenáris G épületét azonnal kinőtte az esemény, és most úgy tűnik, a Millenáris Nagycsarnokával sem történt másként. Az előregisztráció során tapasztalt hatalmas érdeklődés, majd a rendezvényen részt vevő több ezer látogató megerősített bennünket abban, hogy a Rossmann x Krémmánia Beauty Expo mára a hazai szépségipar legfontosabb találkozóhelyévé vált. Ennek megfelelően tervezünk az eseménnyel a jövőben” – értékelte az eseményt Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország Kft. marketingvezetője.

Teltházas volt a délelőtt is a színpad előtt. Wolf Gábort minden korosztály szívesen hallgatta.
„Amellett, hogy szakmai szemmel nézve is nagyon büszkék vagyunk az eseményre, amiatt is nagyon szeretjük, mert mindig nagyon jó érzés személyesen is találkozni a felhasználóinkkal, illetve a szépségápolás iránt érdeklődőkkel. A nemrég megújult Krémmánia saját standdal is jelen volt az eseményen, ahol sok látogatónkkal tudtunk személyesen is beszélgetni a nap folyamán” – hangsúlyozta Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője.

Ki kedvenc márkáját, ki kedvenc sztárját, ki mindkettőt megtalálta
„Ez az esemény ismét bebizonyította, hogy mekkora ereje van a szépségápolás iránti közös szenvedélyünknek. Nagy öröm, hogy egy olyan rendezvényen találkoztunk a felhasználóinkkal, amely a piac két olyan meghatározó szereplőjének, mint a Rossmann és a Krémmánia együttműködéséből született meg. Rendkívül hálásak vagyunk a személyes találkozásokért és a pozitív visszajelzésekért, melyek megerősítenek minket abban, hogy továbbra is elkötelezetten dolgozzunk a közösségünkért” – emelte ki Kenyhercz Kinga, a Central Média női digitális portfólió lapigazgatója.

Ízléses standok, kedves kiállítók, érdeklődő, mindent kipróbáló látogatók – mindez a 3. Beauty Expon

Ajándékok, termékminták, kuponok és még a szerencsekerék is gazdagította a látogatók táskáit
A 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo sikere egyértelművé tette, hogy a szépségápolás iránti érdeklődés Magyarországon töretlen, és hogy a Rossmann piaci szereplőként, a Krémmánia pedig a leghitelesebb hazai szépségápolással foglalkozó fórumként továbbra is kiemelt szerepet játszik a hazai szépségpiac alakításában.

A délelőtti szakmai programra elsősorban a kiállítók maguk voltak a meghívottak, de a standok már akkor is készen álltak a vendégfogadásra
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >