Szépségsztorikat ünnepelt a dm
A budapesti Brody Studiosban ünnepelte a dm a szépségsztorik.hu oldal első születésnapját. A népszerű bloggerek mellett szépségszerkesztők és néhány szerencsés vásárló is elmerülhetett a dm által megalkotott világban, az egyedi hangulatot árasztó termekben a legújabb trendekkel ismerkedhettek a vendégek.
A dm tavaly ősszel indította el Szépségsztorik oldalát, s egy ugyancsak különleges hangulatú beauty eseményen mutatta be a bloggereknek. Azóta összesen 200 tartalom jelent meg egy év alatt, amelyből 85 dm márkás termékteszt, videó és blogbejegyzés. Az oldalnak 80 regisztrált bloggere van, egy év alatt több mint 200 000 olvasó látogatott az oldalra.
A rendezvény a dm őszi szépségkampányának egy kiemelt eleme.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >