Szépségsztorikat ünnepelt a dm
A budapesti Brody Studiosban ünnepelte a dm a szépségsztorik.hu oldal első születésnapját. A népszerű bloggerek mellett szépségszerkesztők és néhány szerencsés vásárló is elmerülhetett a dm által megalkotott világban, az egyedi hangulatot árasztó termekben a legújabb trendekkel ismerkedhettek a vendégek.
A dm tavaly ősszel indította el Szépségsztorik oldalát, s egy ugyancsak különleges hangulatú beauty eseményen mutatta be a bloggereknek. Azóta összesen 200 tartalom jelent meg egy év alatt, amelyből 85 dm márkás termékteszt, videó és blogbejegyzés. Az oldalnak 80 regisztrált bloggere van, egy év alatt több mint 200 000 olvasó látogatott az oldalra.
A rendezvény a dm őszi szépségkampányának egy kiemelt eleme.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >