Szépségipar: még mindig népszerű a műanyag a fiatalok körében
A természetes kozmetikumok még mindig nem olyan befutottak a fiatal nők körben, mint más, környezettudatos termékek. Ennek oka az alternatívák és a termékinformáció átláthatóságának hiánya, valamit az időmennyiség, amit a különböző termékek összehasonlítására kellene fordítani.

Nincs még elég információ a tiszta termékekről
Egy felmérés során 1985 és 2000 között született nőket kérdeztek meg arról, hogyan választanak kozmetikumokat, illetve mennyire fontos számukra a csomagolás fenntarthatósága.
Az eredményből kiderült: sokkal több műanyagmentes termékre és átláthatóbb termékinformációra lenne szükség ahhoz hogy az alternatív kozmetikai cikkek meghódíthassák a piacot.
Noha a válaszadók nagy többsége azt mondta, a műanyagmentes jövő nagyon fontos számukra csak 18%-uk figyel arra, hogy a kozmetikai termék, amit megvesznek, műanyagmentes legyen.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen csökkent a magyar élelmiszerpazarlás, de még mindig hatalmas a veszteség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
