Szépségipar: még mindig népszerű a műanyag a fiatalok körében
A természetes kozmetikumok még mindig nem olyan befutottak a fiatal nők körben, mint más, környezettudatos termékek. Ennek oka az alternatívák és a termékinformáció átláthatóságának hiánya, valamit az időmennyiség, amit a különböző termékek összehasonlítására kellene fordítani.

Nincs még elég információ a tiszta termékekről
Egy felmérés során 1985 és 2000 között született nőket kérdeztek meg arról, hogyan választanak kozmetikumokat, illetve mennyire fontos számukra a csomagolás fenntarthatósága.
Az eredményből kiderült: sokkal több műanyagmentes termékre és átláthatóbb termékinformációra lenne szükség ahhoz hogy az alternatív kozmetikai cikkek meghódíthassák a piacot.
Noha a válaszadók nagy többsége azt mondta, a műanyagmentes jövő nagyon fontos számukra csak 18%-uk figyel arra, hogy a kozmetikai termék, amit megvesznek, műanyagmentes legyen.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó uniós gyorsriasztási rendszer 2023-as jelentése szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >