Szépségipar: még mindig népszerű a műanyag a fiatalok körében
A természetes kozmetikumok még mindig nem olyan befutottak a fiatal nők körben, mint más, környezettudatos termékek. Ennek oka az alternatívák és a termékinformáció átláthatóságának hiánya, valamit az időmennyiség, amit a különböző termékek összehasonlítására kellene fordítani.
Egy felmérés során 1985 és 2000 között született nőket kérdeztek meg arról, hogyan választanak kozmetikumokat, illetve mennyire fontos számukra a csomagolás fenntarthatósága.
Az eredményből kiderült: sokkal több műanyagmentes termékre és átláthatóbb termékinformációra lenne szükség ahhoz hogy az alternatív kozmetikai cikkek meghódíthassák a piacot.
Noha a válaszadók nagy többsége azt mondta, a műanyagmentes jövő nagyon fontos számukra csak 18%-uk figyel arra, hogy a kozmetikai termék, amit megvesznek, műanyagmentes legyen.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó uniós gyorsriasztási rendszer 2023-as jelentése szerint…
Tovább olvasom >A tudatos vásárlásra és az élelmiszerbiztonságra hívja fel a figyelmet az Agrárminisztérium
Az ünnepek alatti tudatos vásárlásra és az élelmiszerbiztonsági szabályok betartására…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >