Szépségipar: még mindig népszerű a műanyag a fiatalok körében
A természetes kozmetikumok még mindig nem olyan befutottak a fiatal nők körben, mint más, környezettudatos termékek. Ennek oka az alternatívák és a termékinformáció átláthatóságának hiánya, valamit az időmennyiség, amit a különböző termékek összehasonlítására kellene fordítani.

Nincs még elég információ a tiszta termékekről
Egy felmérés során 1985 és 2000 között született nőket kérdeztek meg arról, hogyan választanak kozmetikumokat, illetve mennyire fontos számukra a csomagolás fenntarthatósága.
Az eredményből kiderült: sokkal több műanyagmentes termékre és átláthatóbb termékinformációra lenne szükség ahhoz hogy az alternatív kozmetikai cikkek meghódíthassák a piacot.
Noha a válaszadók nagy többsége azt mondta, a műanyagmentes jövő nagyon fontos számukra csak 18%-uk figyel arra, hogy a kozmetikai termék, amit megvesznek, műanyagmentes legyen.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >