Szépségipar: még mindig népszerű a műanyag a fiatalok körében
A természetes kozmetikumok még mindig nem olyan befutottak a fiatal nők körben, mint más, környezettudatos termékek. Ennek oka az alternatívák és a termékinformáció átláthatóságának hiánya, valamit az időmennyiség, amit a különböző termékek összehasonlítására kellene fordítani.
Egy felmérés során 1985 és 2000 között született nőket kérdeztek meg arról, hogyan választanak kozmetikumokat, illetve mennyire fontos számukra a csomagolás fenntarthatósága.
Az eredményből kiderült: sokkal több műanyagmentes termékre és átláthatóbb termékinformációra lenne szükség ahhoz hogy az alternatív kozmetikai cikkek meghódíthassák a piacot.
Noha a válaszadók nagy többsége azt mondta, a műanyagmentes jövő nagyon fontos számukra csak 18%-uk figyel arra, hogy a kozmetikai termék, amit megvesznek, műanyagmentes legyen.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó uniós gyorsriasztási rendszer 2023-as jelentése szerint…
Tovább olvasom >A tudatos vásárlásra és az élelmiszerbiztonságra hívja fel a figyelmet az Agrárminisztérium
Az ünnepek alatti tudatos vásárlásra és az élelmiszerbiztonsági szabályok betartására…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >