Szépségápolási Stúdiót nyit a Nivea
Nem is egy, hanem rögtön 9 helyszínen találkozhatnak a fogyasztók a Nivea új Szépségápolási Stúdiójával az elkövetkező időkben, hiszen a mobil diagnosztikai és tanácsadó központ minden héten más helyszínen várja az érdeklődőket. A program megvalósításában a Human Telex Reklámügynökség a Beiersdorf Magyarország partnere.
Személyre szabott, ingyenes bőrtípus analízisben és kozmetikai tanácsadásban részesülhet öt budapesti és négy vidéki bevásárlóközpont látogató közönsége 3-3 napon keresztül a következő hetekben a Nivea jóvoltából. Sőt, a Beiersdorf márkája által biztosított 40 négyzetméteres Szépségápolási Stúdióból senki sem távozik üres kézzel, hiszen a bőrtípusának megfelelő Nivea készítményeket a termékmintáknak köszönhetően otthon is kipróbálhatja.
„A Nivea kutatásai rámutattak, hogy a vásárlók egy jelentős része egyáltalán nem ismeri, vagy éppen tévesen azonosítja be a bőrtípusát, ennek következtében nem a megfelelő termékeket használja. A feladatunk az volt, hogy a márka által kifejlesztett, speciális bőrdiagnosztikai géppel felszerelt mobil stúdió felhasználásával road show-t szervezzünk, amelynek során – egyfajta edukáló jelleggel – megismertetjük a fogyasztókat mindennek a fontosságával. Ez minden helyszínen kozmetikusok bevonásával történik, hiszen fontos, hogy valódi szakemberek segítsék az érdeklődőket” – emelte ki Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere.
A program lehetőség szerint ráépül a bevásárlóközpontok tematikus időszakaira, így például a Glamour-, vagy éppen a Joy napokra, emellett helyi – az adott pláza üzleteiben történő vásárláshoz kötött – promóció is kíséri. Az indoor hirdetési eszközökön és hoszteszaktivitáson kívül elsősorban az online csatornák – a márka és a bevásárlóközpontok Facebook és weboldalai, hírlevelei – vesznek részt a népszerűsítésben, valamint a lokális márkamagazinok.
Mint a Human Telex Reklámügynökség munkatársától megtudtuk, az egyik legkomolyabb feladatott az értékes installáció és a személyzet logisztikája jelenti. A helyszíni érdeklődés viszont az eddigi tapasztalatok szerint, köszönhetően az elismert márkának és a jól felépített tanácsadói jellegnek, a vártnál is nagyobb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >