Szép és dolgos
A Toyota meggyőződése szerint egy munkahely is lehet kényelmes és komfortos – sőt, annak is kell lennie. Haszonjárműveiket tehát e szemlélet jegyében készítik.Az üzletben igenis számít az imázs, így a Dyna megjelenése tetszetős és stílusos, ám a tervezők nem feledkeztek meg arról, hogy egy haszongépjármű vásárlásánál az egyik legfontosabb szempont a praktikum. Ezért a mutatós kabin előre billenthető, hogy könnyen hozzá lehessen férni a motorhoz.
A 3.0 literes, közös nyomócsöves dízelmotor a legmodernebb technológiát kínálja: keveset fogyaszt és csendesen jár, ám ha kell, 109 lóerős teljesítményével és 286 Nm nyomatékával a legkomolyabb terhet is magabiztosan mozgatja, és könnyedén tartja a megengedett legnagyobb sebességet. S hogy a lendület mindenkor biztonságosan kontrollálható legyen, az első kerekeknél belső hűtésű tárcsafékeket alkalmazott a Toyota.
A független első kerékfelfüggesztésnek köszönhetően a Dyna szinte személyautóként mozog az úton, vagyis finoman gördül és remek az úttartása; emellett számos zaj- és vibrációcsökkentő révén sikerült elérni, hogy az autó vezetése pihentető és kényelmes legyen. Az esetleges zörgéseket különlegesen erős alvázszerkezet szünteti meg, amire bármilyen felépítmény felszerelhető – így válik a Dyna olyan sokoldalú, praktikus és kényelmes áruszállítóvá, amit az üzlet manapság megkíván. S hogy az üzleti ajánlat még kerekebb legyen, a Toyota most 3 éves vagy 100 ezer kilométerre szóló díjmentes karbantartást kínál minden, készletről megrendelt Dynához. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >