Szép és dolgos
A Toyota meggyőződése szerint egy munkahely is lehet kényelmes és komfortos – sőt, annak is kell lennie. Haszonjárműveiket tehát e szemlélet jegyében készítik.Az üzletben igenis számít az imázs, így a Dyna megjelenése tetszetős és stílusos, ám a tervezők nem feledkeztek meg arról, hogy egy haszongépjármű vásárlásánál az egyik legfontosabb szempont a praktikum. Ezért a mutatós kabin előre billenthető, hogy könnyen hozzá lehessen férni a motorhoz.
A 3.0 literes, közös nyomócsöves dízelmotor a legmodernebb technológiát kínálja: keveset fogyaszt és csendesen jár, ám ha kell, 109 lóerős teljesítményével és 286 Nm nyomatékával a legkomolyabb terhet is magabiztosan mozgatja, és könnyedén tartja a megengedett legnagyobb sebességet. S hogy a lendület mindenkor biztonságosan kontrollálható legyen, az első kerekeknél belső hűtésű tárcsafékeket alkalmazott a Toyota.
A független első kerékfelfüggesztésnek köszönhetően a Dyna szinte személyautóként mozog az úton, vagyis finoman gördül és remek az úttartása; emellett számos zaj- és vibrációcsökkentő révén sikerült elérni, hogy az autó vezetése pihentető és kényelmes legyen. Az esetleges zörgéseket különlegesen erős alvázszerkezet szünteti meg, amire bármilyen felépítmény felszerelhető – így válik a Dyna olyan sokoldalú, praktikus és kényelmes áruszállítóvá, amit az üzlet manapság megkíván. S hogy az üzleti ajánlat még kerekebb legyen, a Toyota most 3 éves vagy 100 ezer kilométerre szóló díjmentes karbantartást kínál minden, készletről megrendelt Dynához. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >