Szenvedélyes szurkolókra koccint a Heineken
A Heineken® az UEFA Bajnokok Ligája kieséses szakaszával egy időben indítja el új kampányát, amely a „Fresher Football” platformra épül. A kampány célja, hogy a világszerte mintegy 3.5 milliárd rajongóval büszkélkedő futballtársadalmat segítse abban, hogy egy mindenki számára elérhető, befogadó közösséggé fejlődjön, amelyen belül minden igazán szenvedélyes szurkoló számít. A globális kampány hazánkban tavasszal veszi kezdetét, amelyben a babonás szurkolóktól kezdve a legelkötelezettebb szurkolókon át az egy meccset sem kihagyókra koccintunk – bárki is legyen az.
A márka hisz abban, hogy közös munkával a sportág pozitívabb és barátságosabb térré válhat a pályán és a nézőtéren egyaránt, hogy mindenki élvezhesse a futball világának izgalmait. Az új kampány célkitűzése bemutatni, hogy mit jelent valójában szenvedélyes szurkolónak lenni, és eltörölni azt a negatív képet, amely sokáig meghatározta a futballszurkolói közeg megítélését.
„A futballszurkolók között akadnak olyanok, akik nem megfelelően viselkednek a meccseken, ami sok esetben rossz hírét kelti a szurkolói közösségnek.
– mondja Nabil Nasser, a Heineken® Brand globális vezetője.
„Ezek a problémás kevesek azonban nem a többséget képviselik. Az új kampányunk központjában egy szellemes csavar áll a „elvakult szurkoló” sztereotípiájáról: megmutatja, hogy milyen is valójában az elkötelezett rajongás, ugyanakkor ünnepli az emberek sokszínű csoportját, akik valóban pozitív és néha talán szokatlan módon szeretik és rajongják ezt a sportot.”
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amelyet Mark Molloy ausztrál rendező készített. A film a modern futballrajongás igazi arcát mutatja be. A komikus és szívmelengető történet, amelyet valódi szurkolók ihlettek, megmutatja, hogy az emberek milyen odaadással képesek támogatni az általuk legjobban szeretett sportágat, a focit.
“A Heineken® ezzel a kampánnyal ismét egyértelmű álláspontot képvisel, és a márka öncélú ünneplése helyett a közösség iránti rendkívüli elkötelezettségét helyezi előtérbe. Ez a kampány egy óda a valódisághoz, a játékossághoz és kicsit a pimaszkodáshoz is, ugyanakkor hihetetlen lehetőség egy kreatív nézőpont megmutatására. A futball perspektívája a szurkolók szemüvegén keresztül nézve megváltozik, és egy lenyűgöző és váratlan narratívát ismerünk meg. A „hardcore” szurkolók a futball kulcsszereplői, akik közösségeket hoznak létre és beszélgetéseket indítanak el, miközben feltétel nélküli szeretettel és nem mindennapi rituálékkal tisztelik a játékot”
– mondja Bruno Bertelli, a Le pub globális vezérigazgatója, a Publicis Worldwide globális CCO-ja, és a Publicis Groupe Italy CCO-ja.
Virgil van Dijk, a holland labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya és Jill Scott MBE, a Lioness korábbi nagykövete egyesítette erőit a kampányban, hogy támogassa a Heineken® törekvését, és befogadóbbá tegye a labdarúgó társadalmat.
„Akár esett, akár sütött a nap, a nagyapámmal szinte minden hétvégén elmentünk a Stadium of Light-ba” – mondja Jill Scott MBE – „Ha belegondolunk, hogy néz ki egy átlagos futballrajongó, a legtöbb ember nem egy tinédzser lányt képzel el. Ez az, amit imádok a Heineken® új kampányában. Megmutatja, milyenek az igazi futballszurkolók, és görbe tükröt mutat az előítéleteknek.”
Virgil van Dijk hozzátette:
„Az igazán szenvedélyes szurkolók büszkeséggel töltenek el. Úgy gondolom, fontos, hogy eltávolítsuk a „hardcore” futballrajongók köré szövődött múltbéli negatív érzelmeket és ahogy játék közben a pályán, úgy a nézőtéren is menjünk szembe az előítéletekkel és a rasszizmussal. Szerintem a változáshoz leginkább edukációra és a másik meghallgatására van szükség. Remélem, mi is részesei lehetünk ennek a folyamatnak, és ezért is örülök, hogy a Heineken® megkérdőjelezi az igazi szurkolókról alkotott képet, és megmutatja, mindenkinek van helye a játékban a pályán és azon kívül.”
– mondta.
A kampányt világszerte egy 90 másodperces TVC-vel, valamint a Heineken és a nagykövetek közösségi médiacsatornáin közzétett kulcsfontosságú képanyagokkal és videókkal indítják útjára.
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy a Heineken® hogyan segít felfrissíteni a futballszemléletet és elősegíteni egy pozitívabb és befogadóbb élményt minden szurkoló számára, látogass el a https://www.heineken.com/realhardcorefans weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >