Szenvedélyes szurkolókra koccint a Heineken
A Heineken® az UEFA Bajnokok Ligája kieséses szakaszával egy időben indítja el új kampányát, amely a „Fresher Football” platformra épül. A kampány célja, hogy a világszerte mintegy 3.5 milliárd rajongóval büszkélkedő futballtársadalmat segítse abban, hogy egy mindenki számára elérhető, befogadó közösséggé fejlődjön, amelyen belül minden igazán szenvedélyes szurkoló számít. A globális kampány hazánkban tavasszal veszi kezdetét, amelyben a babonás szurkolóktól kezdve a legelkötelezettebb szurkolókon át az egy meccset sem kihagyókra koccintunk – bárki is legyen az.
A márka hisz abban, hogy közös munkával a sportág pozitívabb és barátságosabb térré válhat a pályán és a nézőtéren egyaránt, hogy mindenki élvezhesse a futball világának izgalmait. Az új kampány célkitűzése bemutatni, hogy mit jelent valójában szenvedélyes szurkolónak lenni, és eltörölni azt a negatív képet, amely sokáig meghatározta a futballszurkolói közeg megítélését.
„A futballszurkolók között akadnak olyanok, akik nem megfelelően viselkednek a meccseken, ami sok esetben rossz hírét kelti a szurkolói közösségnek.
– mondja Nabil Nasser, a Heineken® Brand globális vezetője.
„Ezek a problémás kevesek azonban nem a többséget képviselik. Az új kampányunk központjában egy szellemes csavar áll a „elvakult szurkoló” sztereotípiájáról: megmutatja, hogy milyen is valójában az elkötelezett rajongás, ugyanakkor ünnepli az emberek sokszínű csoportját, akik valóban pozitív és néha talán szokatlan módon szeretik és rajongják ezt a sportot.”
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amelyet Mark Molloy ausztrál rendező készített. A film a modern futballrajongás igazi arcát mutatja be. A komikus és szívmelengető történet, amelyet valódi szurkolók ihlettek, megmutatja, hogy az emberek milyen odaadással képesek támogatni az általuk legjobban szeretett sportágat, a focit.
“A Heineken® ezzel a kampánnyal ismét egyértelmű álláspontot képvisel, és a márka öncélú ünneplése helyett a közösség iránti rendkívüli elkötelezettségét helyezi előtérbe. Ez a kampány egy óda a valódisághoz, a játékossághoz és kicsit a pimaszkodáshoz is, ugyanakkor hihetetlen lehetőség egy kreatív nézőpont megmutatására. A futball perspektívája a szurkolók szemüvegén keresztül nézve megváltozik, és egy lenyűgöző és váratlan narratívát ismerünk meg. A „hardcore” szurkolók a futball kulcsszereplői, akik közösségeket hoznak létre és beszélgetéseket indítanak el, miközben feltétel nélküli szeretettel és nem mindennapi rituálékkal tisztelik a játékot”
– mondja Bruno Bertelli, a Le pub globális vezérigazgatója, a Publicis Worldwide globális CCO-ja, és a Publicis Groupe Italy CCO-ja.
Virgil van Dijk, a holland labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya és Jill Scott MBE, a Lioness korábbi nagykövete egyesítette erőit a kampányban, hogy támogassa a Heineken® törekvését, és befogadóbbá tegye a labdarúgó társadalmat.
„Akár esett, akár sütött a nap, a nagyapámmal szinte minden hétvégén elmentünk a Stadium of Light-ba” – mondja Jill Scott MBE – „Ha belegondolunk, hogy néz ki egy átlagos futballrajongó, a legtöbb ember nem egy tinédzser lányt képzel el. Ez az, amit imádok a Heineken® új kampányában. Megmutatja, milyenek az igazi futballszurkolók, és görbe tükröt mutat az előítéleteknek.”
Virgil van Dijk hozzátette:
„Az igazán szenvedélyes szurkolók büszkeséggel töltenek el. Úgy gondolom, fontos, hogy eltávolítsuk a „hardcore” futballrajongók köré szövődött múltbéli negatív érzelmeket és ahogy játék közben a pályán, úgy a nézőtéren is menjünk szembe az előítéletekkel és a rasszizmussal. Szerintem a változáshoz leginkább edukációra és a másik meghallgatására van szükség. Remélem, mi is részesei lehetünk ennek a folyamatnak, és ezért is örülök, hogy a Heineken® megkérdőjelezi az igazi szurkolókról alkotott képet, és megmutatja, mindenkinek van helye a játékban a pályán és azon kívül.”
– mondta.
A kampányt világszerte egy 90 másodperces TVC-vel, valamint a Heineken és a nagykövetek közösségi médiacsatornáin közzétett kulcsfontosságú képanyagokkal és videókkal indítják útjára.
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy a Heineken® hogyan segít felfrissíteni a futballszemléletet és elősegíteni egy pozitívabb és befogadóbb élményt minden szurkoló számára, látogass el a https://www.heineken.com/realhardcorefans weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >