Szentkirályi Ásványvíz: hazánk ad otthont a Palackozott Vizek Világkongresszusának
Az idén 11. alkalommal, október 6-8. között – most először – Magyarországon rendezik meg a Palackozott Vizek Világkongresszusát, a szakma egyik legelismertebb fórumát. Az esemény második napján nyitóelőadást tart a piacvezető hazai márka, a Szentkirályi tulajdonos-ügyvezetője, aki a 10 évvel ezelőtt elnyert Eauscar-díj óta elért sikerekről, tradíció és innováció kapcsolatáról, fontosságáról beszél. A világtalálkozó programja a Szentkirályi Ásványvíz Kft. üzemének látogatásával zárul a 28 országból érkező 60 gyártót képviselő résztvevők számára.
A 11. Global Bottled Water Congress-nek (Palackozott Vizek Világkongresszusa) október 6-8. között – most először – Magyarország (Budapest, Szentkirály) lesz a házigazdája. A szakma egyik legelismertebb fórumának célja az iparág jelenlegi helyzetének teljes áttekintése és a legújabb trendek megvitatása.
„Az első kongresszus, vagyis az eltelt tíz év alatt a globális palackozott vízpiac mérete megduplázódott. Ez továbbra is növekszik, évente közel 7%-os mértékben” – mondta a világkongresszust szervező Zenith International elnöke, Richard Hall.
A „hidratáció-aktiválás” alcímet viselő rendezvényre 28 országból érkeznek az iparág legjelentősebb résztvevői; több mint 60 gyártó képviselteti magát. Szó lesz a jeges vizekről, a gyermekeknek ajánlott vizek adagolásáról, elektrolit- és juharvízről, ízesített és funkcionális vizekről, új csomagolóanyagokról és egyéb fejlesztésekről, trendekről.
Az esemény második napján nyitóelőadást tart a piacvezető hazai márka, a Szentkirályi tulajdonos-ügyvezetője, Balogh Levente – aki mára hazánk ásványvíz nagykövetévé vált. A cégvezető beszédében kiemeli a tradíció és innováció kapcsolatát, fontosságát és kitér a 10 éve Párizsban elnyert Eauscar-díj óta elért gazdasági sikerekre, a szakmai és fogyasztói elismerésekre, valamint az elmúlt évtizedben végrehajtott beruházásokra és az eddigi fejlesztésekre is.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2003-as piaci részesedése mindössze 0,2 % volt, 2004-re elérte a 7%-ot, ma pedig a piac vezető ásványvíz márkáját forgalmazza. A társaságnak tíz évvel ezelőtt 13 exportcélpontja volt, ma már 50 országba szállítanak Szentkirályi ásványvizet és ásványvíz alapú termékeket. A cégnél 2004-ben kezdődött meg az intenzív márkaépítés és a beruházások sora: marketingre és fejlesztésre több mint 24 millió eurót költöttek – részben önerőből, részben banki finanszírozással. Terveik szerint az új termékek és a raktározási információ-technológia fejlesztése mellett 2015-ig a duplájára növelnék a jelenleg 4 000 m2-es, hat hektáron elhelyezkedő logisztikai központot, és jövőre egy újabb – 35 000 db/óra kapacitású – gyártósor beszerzését tervezik.
„Itthon a vezető pozíció elérését, nemzetközi szinten pedig az élvonalba kerülést terveztük 2004-ben. Büszkén állíthatom, hogy a céljainkat túlteljesítettük és a következő évtizedre, évtizedekre is hasonló nagy álmaink vannak. Az akkori gondolat, hogy hosszútávon a magyar ásványvíz, köztük a Szentkirályi is óriási értéket fog képviselni a világban, mára bebizonyosodott. Vigyázunk erre a természeti kincsre, hiszen egyedül a Kárpát-medencében lesz 2050-ben is elegendő mennyiségű, ásványi anyagot tartalmazó ivóvíz.” – tette hozzá Balogh Levente.
A világtalálkozó programja a szentkirályi üzem látogatásával zárul a résztvevők számára, akik megtekintik a térség egyik legmodernebb gyártási technológiáját alkalmazó ásványvíz palackozóját, a legújabb üvegmosó berendezést és a precízen szervezett logisztikai központot is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >