Szentkirályi: a piacvezető szerep töretlen
Tavaly a hazai kiskereskedelmi ásványvízpiac az összesített forgalmak alapján mennyiségben 0,5%-ot, értékben pedig 4,7%-ot növekedett az előző évhez képest. A márkatermékeket gyártó vállalatok között értékben – az ACNielsen kumulált vízpiaci adatai alapján – tartja piacvezető pozícióját a Szentkirályi Ásványvíz Kft.
A társaság 2011-ben 6,05 milliárd forint árbevételt, és ezzel 13%-os növekedést ért el a bázis időszakhoz képest, 2012-re pedig 14%-os növekedést tervez.
A HoReCa területén több sikert is elkönyvelhet a Szentkirályi: saját kereskedelmi csapatának köszönhetően az aktív, képviselői által látogatott és vásárló boltszáma 117%-kal növekedett. A gasztro üveges termékek esetében az áremelés ellenére 19%-os volumen-növekedést realizált literben, árbevételben pedig 46%-kal többet teljesített. A gazdasági sikerek mellett újabb díjjal gazdagodott a márka: a 2012. évi SIAL d’Or nemzetközi verseny magyarországi fordulóján a Szentkirályi ásványvíz 1 literes kiszerelése lett az alkoholmentes kategória győztese.
A hazai márkák összefogása érdekében a társaság idén együttműködéseket kezdeményez magyar cégekkel. A Szentkirályi elsőként az MVM Partner ZRt.-vel fogott össze, hogy felhívja a figyelmet a környezetvédelem és a megújuló energiák fontosságára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >