Szénsavas ásványvízzel újít a Theodora KÉKKÚTI
Szénsavas változattal bővül a magas kalciumtartalmú Theodora KÉKKÚTI természetes ásványvíz termékcsaládja. A karakteres ízvilágú termék egyedi ásványianyag-összetételével folyamatosan biztosítja a szervezet számára elengedhetetlen ásványi anyag pótlását.
A jól ismert, piros csomagolású szénsavmentes variáns mellett már szénsavas változatban is elérhető a Theodora KÉKKÚTI, Magyarország legmagasabb kalciumtartalmú ásványvize. A funkcionális ásványvizek kedvelői 1,5 literes kiszerelésben, kék csomagolással találják meg a terméket a boltok polcain, amely az idei év első negyedévében debütált.
A Theodora KÉKKÚTI különlegessége, hogy természetes formában biztosítja a folyamatos kalciumpótlást az emberi szervezet számára. A magyarországi palackozott ásványvizek közül a márka termékei tartalmazzák a legtöbb kalciumot, literenként 280 mg-ot, ami az ajánlott napi bevitel közel 30 százaléka. A javasolt napi folyadékmennyiség 2-3 liter tehát a Theodora KÉKKÚTI ásványvíz fogyasztása szinte a teljes napi kalciumszükségletet fedezi, hozzájárul az egészséges csontképzéshez, valamint az idegrendszer és a keringési rendszer megfelelő működéséhez.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy vásárlóink számára már szénsavas változatban is elérhető a Theodora KÉKKÚTI ásványvíz. Funkcionális ásványvíz-portfóliónk bővítésével az elsődleges célunk, hogy mindenki megtalálja a kedvére való terméket, ezáltal minél többen élvezhessék az egyedi ásványianyag-összetétel nyújtotta előnyöket” – mondta el a termék bevezetése kapcsán van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.
2 melléklet
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >