Személyre szabva, személyeskedés nélkül
A személyre szabott ajánlatok az adatgyűjtés és Big Data korában a marketingesek érdeklődésének középpontjában állnak. Ugyanakkor a személyiségi jogok védelme, a különböző szabályozások és az emberek ellenállása számos akadályt gördít az ötletek elé.
Egy új eszköz, a Rately Merchant Platform gyökeresen átfordítja és leegyszerűsíti a testreszabást, mert a vevők kezébe adja a kormányt.
– A vásárlók saját profilt készíthetnek, amelyen keresztül láthatjuk, mely termékek vagy kereskedők érdeklik őket, anélkül, hogy a személyes adataikat elkérnénk tőlük, így ők azt kapják, ami érdekli őket, a kereskedők pedig forgalmat realizálhatnak – mondja Tom Klein, a megoldást kidolgozó Digital Scientist vállalat elnöke.
Ugyanakkor a program érzékeli, ha egy a boltba visszatérő vásárlóról van szó, így neki üzenetet, ajánlatokat is küldhet az üzlet. Mivel így könnyű a vevő érdeklődését felismerni és reagálni rá anélkül, hogy beazonosítaná a személyét a kereskedő, vagy tárolná az adatait, sokak számára szimpatikusabb megoldás, mint felfedezni, hogy valaki olyan információkat gyűjtött be róluk, melyeket nem akartak megadni. A működés sikerének feltétele a kritikus tömeg elérése, hogy elegendő számú kereskedő és vásárló csatlakozzék fel. Alphraretta (Georgia, USA) városában a független kereskedők 90 százaléka egy hónap alatt beszállt, ami a piaci létjogosultság ékes bizonyítéka lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >