Személyi változás a Neckermann-nál
Személyi változások történtek a Neckermann marketing osztályán.
Mivel Farkas Andrea anyai örömök elé néz, 2010.január 1-től munkáját Kálmán Péter veszi át, aki marketing vezetői feladatokat fogja ellátni. A Neckermann marketing csapatának tagjai Ránics Emese és Román Kata.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >