Személyi- és arculatváltozás a Moodnál
Németh Kinga március elsejétől a Mood Media Hungary értékesítési és marketing igazgatói pozíciójából lépett tovább a cég németországi vállalatához, ahol a Key Account csapatot erősíti. A szakember utódja Kiss László, aki a hónap elejétől Country Managerként vezeti a magyarországi Mood értékesítési részlegét, és irányítja a cég marketing feladatait.
Antal Tamás, a világ vezető instore médiavállalatának kelet-európai ügyvezetője elmondta, hogy Németh Kinga tovább- és előlépése egyik legértékesebb munkatársuk eddigi munkájának elismerése. „Ez egyben mutatja, hogy a cég hazai részlege európai viszonylatban is megállja a helyét, és az itt végzett munka színvonala megegyezik a más, nagyobb piacokon megszokott elvárásokkal” – közölte. Szerinte ez azért is fontos, mert a Mood Magyarországról irányítja a világméretű vállalat közép-európai tevékenységét, többek között a lengyel, a cseh, a balkáni országok piacain, ahol jelentős fellendülésben van az ágazat, és régiós viszonylatban is nagy szükség van a jól képzett magyar szakemberekre.
A Mood magyarországi leányvállalatánál mostantól Kiss László vezeti az értékesítési részleget Country Managerként, és ellátja a cég marketing feladatainak irányítását. A szakember az HBO Holding Zrt-től érkezett, ahol a csatorna marketing és PR-tevékenységét irányította, korábban pedig a Bols Hungary Kft-nél kategória manager volt, a Kraft Foods-nál pedig brand manageri pozíciót töltött be.
Kiss László elmondta: bízik abban, hogy a korábban szerzett tapasztalatait és médiapiaci ismereteit jól tudja majd hasznosítani a Moodnál is. A kérdésre, hogy mi vonzotta az új helyre, Kiss azt felelte: az új kihívások. „Kicsit még fura, hogy amikor elképzelem a nézőt, akihez szólunk, nem egy nappaliban ülő, hanem egy boltban vásárló embert látok magam előtt, de a hangsúly itt is a minőségi tartalmon és a professzionális közvetítésen van, és a Moodnál ez adott” – mondja, hozzátéve, hogy a másik fontos szempont a kiváló nemzetközi előmeneteli lehetőség, amit szerinte elődje esete is jól illusztrál.
A személyi változásokkal egy időben zajlik a Mood világszintű arculatváltása. Ennek során a cégcsoport és annak valamennyi tagja egységes arculat alatt folytatja tevékenységét. A Mood ugyanis az elmúlt években történt összeolvadások és felvásárlások során a világ elsőszámú instore specialistájává vált, és szolgáltatási portfoliója lefedi az eladáshelyi marketing valamennyi területét. Az általa alkalmazott audio, vizuális és illat megoldások közül kiemelkedik a speciális háttérzenei szolgáltatás, amivel 40 országában, mintegy 470 000 üzletben több mint 112 millió dalt játszik le naponta.
A Mood a világ vezető in-store médiavállalata, amely zenei, vizuális és illatmarketing megoldásaival, eladáshelyi eszközeivel támogatja partnereit az értékesítés növelésében és a hatékonyabb ügyfélkommunikációban. A Mood leányvállalatai révén a világ 40 országában, több mint 470 ezer kereskedelmi helyszínen naponta 150 millió embert ér el termékeivel és szolgáltatásaival. 1996 óta Magyarországon is jelen van. Ügyfele többek között a Raiffeisen Bank, az Unicredit Bank, a Vodafone, a Le Méridien, a FourSeasons, az Accor és a Danubius hotellánc, a NOBU étterem, a Burger King, a KFC, és számos ruházati lánc, mint a H&M, a C&A, a Marks & Spencer a Levi’s, a Retro Jeans, emellett a Bauhaus barkácsáruház-lánc, valamint olyan bevásárlóközpontok, mint az Allee, az Aréna Plaza és az Árkád.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >