Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az élelmiszer-házhozszállítási piacon. A vásárlók hamarosan valós időben léphetnek kapcsolatba a futárokkal, miközben ők az üzletben vásárolnak.
Az Uber Eats bevételeinek 14%-át már most is az élelmiszer-házhozszállítás adja, és a megrendelések száma az elmúlt két évben megduplázódott. A házhozszállítási platform nagy potenciált lát a szolgáltatásban, ezért néhány új funkciót fejlesztett az alkalmazásban, amelyeket egy londoni sajtóeseményen mutatott be és amelyeknek köszönhetően jelentősen javulhat a szolgáltatás színvonala, és a futárokból személyes bevásárlók lesznek – számolt be a Retail Detail.
A „Courier Pick and Pack” funkció összekapcsolja a fogyasztókat az Uber Eats futárral, aki elmegy helyettük a szupermarketbe, átveszi a rendelésüket és házhoz szállítja azt. Mindeközben a vásárlók valós időben módosíthatják bevásárlólistájukat, sőt a futárokkal is beszélhetnek, miközben azok a boltok polcai között járva igyekeznek például megfelelő alternatívát taláni, ha egy termékről kiderülne, hogy az nincs raktáron. A futár fényképeket is továbbíthat ellenőrzés céljából.
A futárcég új szolgáltatása már elérhető az Egyesült Államokban, most pedig Európába is elhozza azt – először az Egyesült Királyságba, melyet más országok is követnek majd.
– Ezzel meg fognak változni a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásai – idézte a RetailWeek Susan Andersont, az Uber Eats Retail & Grocery vezetőjét.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >