Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az élelmiszer-házhozszállítási piacon. A vásárlók hamarosan valós időben léphetnek kapcsolatba a futárokkal, miközben ők az üzletben vásárolnak.
Az Uber Eats bevételeinek 14%-át már most is az élelmiszer-házhozszállítás adja, és a megrendelések száma az elmúlt két évben megduplázódott. A házhozszállítási platform nagy potenciált lát a szolgáltatásban, ezért néhány új funkciót fejlesztett az alkalmazásban, amelyeket egy londoni sajtóeseményen mutatott be és amelyeknek köszönhetően jelentősen javulhat a szolgáltatás színvonala, és a futárokból személyes bevásárlók lesznek – számolt be a Retail Detail.
A „Courier Pick and Pack” funkció összekapcsolja a fogyasztókat az Uber Eats futárral, aki elmegy helyettük a szupermarketbe, átveszi a rendelésüket és házhoz szállítja azt. Mindeközben a vásárlók valós időben módosíthatják bevásárlólistájukat, sőt a futárokkal is beszélhetnek, miközben azok a boltok polcai között járva igyekeznek például megfelelő alternatívát taláni, ha egy termékről kiderülne, hogy az nincs raktáron. A futár fényképeket is továbbíthat ellenőrzés céljából.
A futárcég új szolgáltatása már elérhető az Egyesült Államokban, most pedig Európába is elhozza azt – először az Egyesült Királyságba, melyet más országok is követnek majd.
– Ezzel meg fognak változni a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásai – idézte a RetailWeek Susan Andersont, az Uber Eats Retail & Grocery vezetőjét.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >