Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 26. 09:41

Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az élelmiszer-házhozszállítási piacon. A vásárlók hamarosan valós időben léphetnek kapcsolatba a futárokkal, miközben ők az üzletben vásárolnak.

Az Uber Eats bevételeinek 14%-át már most is az élelmiszer-házhozszállítás adja, és a megrendelések száma az elmúlt két évben megduplázódott. A házhozszállítási platform nagy potenciált lát a szolgáltatásban, ezért néhány új funkciót fejlesztett az alkalmazásban, amelyeket egy londoni sajtóeseményen mutatott be és amelyeknek köszönhetően jelentősen javulhat a szolgáltatás színvonala, és a futárokból személyes bevásárlók lesznek – számolt be a Retail Detail.

A „Courier Pick and Pack” funkció összekapcsolja a fogyasztókat az Uber Eats futárral, aki elmegy helyettük a szupermarketbe, átveszi a rendelésüket és házhoz szállítja azt. Mindeközben a vásárlók valós időben módosíthatják bevásárlólistájukat, sőt a futárokkal is beszélhetnek, miközben azok a boltok polcai között járva igyekeznek például megfelelő alternatívát taláni, ha egy termékről kiderülne, hogy az nincs raktáron. A futár fényképeket is továbbíthat ellenőrzés céljából.

A futárcég új szolgáltatása már elérhető az Egyesült Államokban, most pedig Európába is elhozza azt – először az Egyesült Királyságba, melyet más országok is követnek majd.

– Ezzel meg fognak változni a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásai – idézte a RetailWeek Susan Andersont, az Uber Eats Retail & Grocery vezetőjét.

Kapcsolódó cikkeink