Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az élelmiszer-házhozszállítási piacon. A vásárlók hamarosan valós időben léphetnek kapcsolatba a futárokkal, miközben ők az üzletben vásárolnak.
Az Uber Eats bevételeinek 14%-át már most is az élelmiszer-házhozszállítás adja, és a megrendelések száma az elmúlt két évben megduplázódott. A házhozszállítási platform nagy potenciált lát a szolgáltatásban, ezért néhány új funkciót fejlesztett az alkalmazásban, amelyeket egy londoni sajtóeseményen mutatott be és amelyeknek köszönhetően jelentősen javulhat a szolgáltatás színvonala, és a futárokból személyes bevásárlók lesznek – számolt be a Retail Detail.
A „Courier Pick and Pack” funkció összekapcsolja a fogyasztókat az Uber Eats futárral, aki elmegy helyettük a szupermarketbe, átveszi a rendelésüket és házhoz szállítja azt. Mindeközben a vásárlók valós időben módosíthatják bevásárlólistájukat, sőt a futárokkal is beszélhetnek, miközben azok a boltok polcai között járva igyekeznek például megfelelő alternatívát taláni, ha egy termékről kiderülne, hogy az nincs raktáron. A futár fényképeket is továbbíthat ellenőrzés céljából.
A futárcég új szolgáltatása már elérhető az Egyesült Államokban, most pedig Európába is elhozza azt – először az Egyesült Királyságba, melyet más országok is követnek majd.
– Ezzel meg fognak változni a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásai – idézte a RetailWeek Susan Andersont, az Uber Eats Retail & Grocery vezetőjét.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >