Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az élelmiszer-házhozszállítási piacon. A vásárlók hamarosan valós időben léphetnek kapcsolatba a futárokkal, miközben ők az üzletben vásárolnak.
Az Uber Eats bevételeinek 14%-át már most is az élelmiszer-házhozszállítás adja, és a megrendelések száma az elmúlt két évben megduplázódott. A házhozszállítási platform nagy potenciált lát a szolgáltatásban, ezért néhány új funkciót fejlesztett az alkalmazásban, amelyeket egy londoni sajtóeseményen mutatott be és amelyeknek köszönhetően jelentősen javulhat a szolgáltatás színvonala, és a futárokból személyes bevásárlók lesznek – számolt be a Retail Detail.
A „Courier Pick and Pack” funkció összekapcsolja a fogyasztókat az Uber Eats futárral, aki elmegy helyettük a szupermarketbe, átveszi a rendelésüket és házhoz szállítja azt. Mindeközben a vásárlók valós időben módosíthatják bevásárlólistájukat, sőt a futárokkal is beszélhetnek, miközben azok a boltok polcai között járva igyekeznek például megfelelő alternatívát taláni, ha egy termékről kiderülne, hogy az nincs raktáron. A futár fényképeket is továbbíthat ellenőrzés céljából.
A futárcég új szolgáltatása már elérhető az Egyesült Államokban, most pedig Európába is elhozza azt – először az Egyesült Királyságba, melyet más országok is követnek majd.
– Ezzel meg fognak változni a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásai – idézte a RetailWeek Susan Andersont, az Uber Eats Retail & Grocery vezetőjét.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >