Személyes igények alapján összeállított virágcsokrokat kínál a Carrefour Polska varsói üzletében
A varsói Westfield Arkadia bevásárlóközpontban található Carrefour áruház vásárlói mostantól személyre szabott csokrokat és személyre szabott virágkompozíciókat vehetnek igénybe egy profi virágüzletben.
A Carrefour Polska a szolgáltatást az üzlet virágárus részlegén található standon kínálja, ahol kész csokrok és vágott virágok is kaphatók.
Krzysztof Dobczyński, a Carrefour Polska frissáruért felelős kereskedelmi igazgatója közölte:
– A „Kwiaciarnia Arkadia” koncepció bevezetése a meglévő virágszállítóval való együttműködésünk kiterjesztése a Lengyelország-szerte működő valamennyi üzletünkre. A forgalmas bevásárlóközpont ideális helyszín egy ilyen projekt megvalósításához és a koncepció teszteléséhez.
A virágárus a vásárlók kérése alapján személyre szabott csokrokat készít, vagy virágokat rendez dobozokba vagy vázákba.
– A szuper- és hipermarketek vásárlói Lengyelországban széles választékot várnak el, amely lehetővé teszi számukra, hogy mindent egyetlen helyen szerezzenek be, nemcsak élelmiszerekből, hanem egyre inkább más kategóriákból is – számolt be tapasztalataikról Dobczyński.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon,…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >