Személyes igények alapján összeállított virágcsokrokat kínál a Carrefour Polska varsói üzletében
A varsói Westfield Arkadia bevásárlóközpontban található Carrefour áruház vásárlói mostantól személyre szabott csokrokat és személyre szabott virágkompozíciókat vehetnek igénybe egy profi virágüzletben.
A Carrefour Polska a szolgáltatást az üzlet virágárus részlegén található standon kínálja, ahol kész csokrok és vágott virágok is kaphatók.
Krzysztof Dobczyński, a Carrefour Polska frissáruért felelős kereskedelmi igazgatója közölte:
– A „Kwiaciarnia Arkadia” koncepció bevezetése a meglévő virágszállítóval való együttműködésünk kiterjesztése a Lengyelország-szerte működő valamennyi üzletünkre. A forgalmas bevásárlóközpont ideális helyszín egy ilyen projekt megvalósításához és a koncepció teszteléséhez.
A virágárus a vásárlók kérése alapján személyre szabott csokrokat készít, vagy virágokat rendez dobozokba vagy vázákba.
– A szuper- és hipermarketek vásárlói Lengyelországban széles választékot várnak el, amely lehetővé teszi számukra, hogy mindent egyetlen helyen szerezzenek be, nemcsak élelmiszerekből, hanem egyre inkább más kategóriákból is – számolt be tapasztalataikról Dobczyński.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >