Személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálásban is kiválóság díjat nyert a dm
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. A kereskedelemmel foglalkozó cégek közül a dm érte el a legjobb eredményt: mind a nagyvállalati elektronikus, mind a személyes kategóriában dobogós lett.
A kereskedelem legfontosabb szabálya, hogy a vásárló az első. A dm büszke rá, hogy az ügyfélkiszolgálásában ez az egyszerű alapelv érvényesül, hiszen új szolgáltatásaikat mindig a vásárlói igényekhez igazítják, a meglevő gyakorlatot pedig a visszajelzéseik alapján fejlesztik.
„A legfontosabb, hogy személyre szabottan törekszünk segíteni, tanácsot adni az üzletekben és az ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Tudjuk, hogy minden eset, vásárlói helyzet más és más, vevőközpontúságunk alapja a személyes figyelem, amellyel a vásárlók felé fordulunk minden nap” – mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm Kft. ügyvezetője.
Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere hangsúlyozta, hogy: „A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”
A dm célja a hűséges vásárlók számának növelése, törzsvásárlói programjának és a személyes tanácsadás szerepének további fejlesztésén, erősítésén keresztül is.
A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezi meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >Gazsi Zoli közel két évtized után távozik az Eisbergtől
Gazsi Zoltán búcsúzik az Eisbergtől. Zoli közel két évtizedig vezette…
Tovább olvasom >