Személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálásban is kiválóság díjat nyert a dm
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. A kereskedelemmel foglalkozó cégek közül a dm érte el a legjobb eredményt: mind a nagyvállalati elektronikus, mind a személyes kategóriában dobogós lett.
A kereskedelem legfontosabb szabálya, hogy a vásárló az első. A dm büszke rá, hogy az ügyfélkiszolgálásában ez az egyszerű alapelv érvényesül, hiszen új szolgáltatásaikat mindig a vásárlói igényekhez igazítják, a meglevő gyakorlatot pedig a visszajelzéseik alapján fejlesztik.
„A legfontosabb, hogy személyre szabottan törekszünk segíteni, tanácsot adni az üzletekben és az ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Tudjuk, hogy minden eset, vásárlói helyzet más és más, vevőközpontúságunk alapja a személyes figyelem, amellyel a vásárlók felé fordulunk minden nap” – mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm Kft. ügyvezetője.
Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere hangsúlyozta, hogy: „A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”
A dm célja a hűséges vásárlók számának növelése, törzsvásárlói programjának és a személyes tanácsadás szerepének további fejlesztésén, erősítésén keresztül is.
A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezi meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >