Személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálásban is kiválóság díjat nyert a dm
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. A kereskedelemmel foglalkozó cégek közül a dm érte el a legjobb eredményt: mind a nagyvállalati elektronikus, mind a személyes kategóriában dobogós lett.
A kereskedelem legfontosabb szabálya, hogy a vásárló az első. A dm büszke rá, hogy az ügyfélkiszolgálásában ez az egyszerű alapelv érvényesül, hiszen új szolgáltatásaikat mindig a vásárlói igényekhez igazítják, a meglevő gyakorlatot pedig a visszajelzéseik alapján fejlesztik.
„A legfontosabb, hogy személyre szabottan törekszünk segíteni, tanácsot adni az üzletekben és az ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Tudjuk, hogy minden eset, vásárlói helyzet más és más, vevőközpontúságunk alapja a személyes figyelem, amellyel a vásárlók felé fordulunk minden nap” – mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm Kft. ügyvezetője.
Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere hangsúlyozta, hogy: „A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”
A dm célja a hűséges vásárlók számának növelése, törzsvásárlói programjának és a személyes tanácsadás szerepének további fejlesztésén, erősítésén keresztül is.
A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezi meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >