Szélesíti választékát a SIXI 2000
A SIXI 2000 Kft. tulajdonosi köre immár 1991 óta van jelen az édesség-nagykereskedés piacán. Ezt a több mint 20 évnyi tapasztalatot igyekeznek nap mint nap úgy kamatoztatni, hogy a céget stabil fejlődési pályán tartsák. 2009 óta új telephelyen, 1500 m² alapterületen várják egyéni, kis- és nagykereskedelmi vásárlóikat. Raktárbázisuk minden paraméterében megfelel az Európai Unió szigorú követelményrendszerének. Klimatizált, ideális parkolási és rakodási lehetőségekkel rendelkeznek, 10 méteres rakodási magassággal, 4 kamionos dokkolóval és akadálymentes bejárattal.

Tamási László
ügyvezető igazgató
SIXI 2000
– 2017-ben a legfontosabb esemény a szokásos éves októberi árubemutatónk volt, melyet idén is szeretnénk megismételni – mondja Tamási László, a SIXI 2000 Kft. ügyvezető-igazgató. – Ilyenkor teret adunk az új beszállítóknak, megkóstoltatjuk az új termékeket a vevőinkkel és megajándékozunk minden ideérkező vásárlót. A nagy akciók miatt komoly növekedés érezhető ilyenkor a forgalomban. Népszerű még a törzsvásárlói programunk, ami éves szinten komoly készpénz-visszatérítést jelent.
Választékukban immár nagyobb hangsúlyt fektetnek a vegyi termékekre. A dolgozók kapcsán ők is tapasztalják az általános munkaerőhiány nehézségeit. Ezeket diákokkal és nyugdíjas munkavállalókkal próbálják kompenzálni. Idén nyáron is várják a jelentkezőket!
Idén megújult webshoppal várják partnereiket, amelyet folyamatosan fejlesztenek, hogy a tájékozódás és a rendelés folyamata minél zökkenőmentesebben történhessen meg. Nyitott központi raktárukban diszkont értékesítés is folyik a lakosság felé. Emellett slepptúrás értékesítők járják az ország bizonyos részeit, és felírós ügynökökkel igyekeznek minél több viszonteladó partnert elérni. Hasonlóan az eddigiekhez, szeretnének új termékeket importálni, hogy ezáltal még nagyobb kínálat kerülhessen a polcaikra. Tervezik még, hogy további non-food, háztartási és vegyi áru termékekkel bővítik a termékpalettájukat. //
Vevőkör:
RETAIL
Főbb forgalmazott kategóriák:
ÉDESSÉGEK, ITAL, NON-FOOD
Bruttó forgalom, 2016.:
5,2 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
4,9 MRD HUF
Honlap: www.sixi.hu
Területi lefedettség:
KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >