Szélesíti az M&S NHS-pólói választékát
Új „All in This Together”-pólókat dob piacra a Marks & Spencer, ezzel támogatva az egészségügyi dolgozókat.
Az első pólók két héttel ezelőtt jöttek ki, s minden eladott póló az NHS Charities Together alapítványt támogatja. A termékek minden idők leggyorsabban eladott pólói lettek a a M&S-nél: minden másodpercben eladtak belőle egyet.

Pólókkal az egészségügyi dolgozókért
A pólók most újra kaphatóak online és a tervek szerint még többfajta lesz kapható a következő hetekben.
Eddig 30000 ilyen ruhadarabot vásároltak a cégtől, és folyamatosan a legkeresettebb termékek listáján szerepelnek.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Újabb pályázatok jelentek meg a fenntarthatóság terén
Az európai és a hazai mezőgazdasági gyakorlatokat egyre szorosabban határozzák…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >