Szélesíti az M&S NHS-pólói választékát
Új „All in This Together”-pólókat dob piacra a Marks & Spencer, ezzel támogatva az egészségügyi dolgozókat.
Az első pólók két héttel ezelőtt jöttek ki, s minden eladott póló az NHS Charities Together alapítványt támogatja. A termékek minden idők leggyorsabban eladott pólói lettek a a M&S-nél: minden másodpercben eladtak belőle egyet.
A pólók most újra kaphatóak online és a tervek szerint még többfajta lesz kapható a következő hetekben.
Eddig 30000 ilyen ruhadarabot vásároltak a cégtől, és folyamatosan a legkeresettebb termékek listáján szerepelnek.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >AM: kétszáz milliárd forint érhető el a mezőgazdasági és élelmiszeripari fejlesztésekhez
Szeptember 17-től két új, összesen 200 milliárd forint értékű felhívásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >