Szelektálhatatlan fekete műanyagok? Az Unilever megoldotta a problémát!
A szelektálóautomaták által is érzékelhető fekete pigmentet fejlesztett ki az Unilever. Mindeddig komoly problémát okozott, hogy a szelektálók nem ismerték fel a fekete színű műanyagot, így azok a kommunális hulladékba kerültek.
Az Unilever HDPE-palackjainak színe ezentúl olyan fekete pigmentet tartalmaz, amelynél az érzékelés nem jelent többé problémát. Az Unilever becslései szerint az újítás által évente 2500 tonnával több műanyagot tudnak szelektálni és újrahasznosítani.
Az új megoldás része az Unilever Egyesült Királyságban és Írországban zajló „Get Plastic Wise” kampányának.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >