Szelektálhatatlan fekete műanyagok? Az Unilever megoldotta a problémát!
A szelektálóautomaták által is érzékelhető fekete pigmentet fejlesztett ki az Unilever. Mindeddig komoly problémát okozott, hogy a szelektálók nem ismerték fel a fekete színű műanyagot, így azok a kommunális hulladékba kerültek.
Az Unilever HDPE-palackjainak színe ezentúl olyan fekete pigmentet tartalmaz, amelynél az érzékelés nem jelent többé problémát. Az Unilever becslései szerint az újítás által évente 2500 tonnával több műanyagot tudnak szelektálni és újrahasznosítani.
Az új megoldás része az Unilever Egyesült Királyságban és Írországban zajló „Get Plastic Wise” kampányának.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >