Székelyföldi magyar vállalkozóknak tartott tréninget a kereskedőház
Székelyföldi magyar vállalkozóknak tartott vállalkozás- és exportfejlesztési tréninget a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szerdán Tusnádfürdőn a Bálványosi Szabadegyetem és Diáktábor szakmai programjainak keretében – közölte a kereskedőház az MTI-vel.
Az MNKH Exportakadémia – exportspecifikus képzés határon innen és túl címen meghirdetett rendezvényt helyi cégek körében végzett felmérésekre, a regionális vállalkozói igényekre építve szervezték meg. A rendezvényen a kereskedőház szakértői, illetve Magyarország vezető tartalom-marketing bloggere közreműködésével a résztvevők bepillantást nyertek többek között a sikeres külpiacra lépési és marketing stratégia megalkotásába, a hatékony promóciós eszköztár kialakításába, továbbá megismerték az MNKH szolgáltatási és képzési portfólióját.
A közleményben idézik Kun Gábort, az MNKH vezérigazgató-helyettesét, aki elmondta: kiemelt figyelmet fordítanak a Kárpát-medencei fiatal magyar vállalkozók és cégvezetők exportpiaci ismereteinek kiszélesítésére, kapcsolatrendszerük bővítésére.
A kereskedőház 2016-ban tette elérhetővé az MNKH Exportakadémia képzéseit a határon túli magyarlakta régiókban. A tréningeken 230 határon túli magyar vállalkozás 254 képviselője vett részt az erdélyi Csíkszeredán és Gyergyószentmiklóson, a vajdasági Szabadkán, a kárpátaljai Beregszászon, valamint a drávaszögi Eszéken és a felvidéki Komáromban.
A tréningsorozat sikereire, a résztvevők pozitív visszajelzéseire tekintettel a képzéseket 2018 szeptemberétől újabb határon túli magyarlakta területeken ismét megszervezik – tájékoztatott a Magyar Nemzeti Kereskedőház. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű standdal és látványkonyhával népszerűsítik a székely gasztronómiát Bukarestben
Rekordméretű standdal és látványkonyhával népszerűsítik a székely gasztronómiát Bukarestben a…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >