Százötvenmillió forintért talált gazdára a Pikker Kft. bólyi húsüzeme
Százötvenmillió forintért – a meghirdetett 300 milliós irányár feléért – talált gazdára a mohácsi Pikker Kft. 2011-ben átadott, 1,2 milliárd forintos beruházással kialakított bólyi húsfeldolgozó üzeme – erősítette meg az MTI érdeklődésére Lázár Sándor felszámolóbiztos.
A 2014 júniusában felszámolt, előtte csődeljárás alatt állt húsfeldolgozással foglalkozó mohácsi vállalat vágóhíd nélküli, mindenféle húskésztermék készítésére alkalmas 4800 négyzetméter alapterületű csarnokát 400 millió forint európai uniós és kormányzati támogatással alakították ki.
Lázár Sándor az MCS Vágóhíd Kft. új mohácsi beruházására utalva úgy fogalmazott: „az értékesítést nagyon nehezítette a közelben épülő nagy vágóhíd és húsfeldolgozó, ami elriasztotta a vevőket”.
Az új tulajdonosról a felszámoló – annak megnevezése nélkül – csak annyit közölt, hogy olyan szakmai befektető vásárolta meg a bólyi üzemet, amely közelben lévő húsfeldolgozótól független piaci szegmensbe kíván betörni.
Lázár Sándor felidézte: 2015 eleje óta több mint tíz alkalommal hirdették meg a „nagyon jó” állapotú gépekkel és 600 négyzetméter hűtőtároló kapacitással rendelkező bólyi üzemcsarnokot, először mintegy 860 millió forintért.
Az MTI kérdésére jelezte: az 1990-es évek elején alapított Pikker Kft. korábban mintegy 150 embert foglalkoztatott. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Zöldség drágábban, mint hús? – Megfordult a világ az élelmiszerpiacon
Miközben évtizedekkel ezelőtt a zöldség volt az olcsó alternatíva a…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >