Százmillióra bírságolta a Penny Marketet a Gazdasági Versenyhivatal
A cég a tavaly forgalmazott egyes termékek akciós árairól és a kedvezmény mértékéről adott a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást. A versenyhatóság szerint rendszerszintű anomáliáról volt szó.
A GVH a Penny Market 2008. augusztus 3. és október 11. közötti magatartását kifogásolta. A fogyasztóknak több esetben többet kellett fizetniük az akciós újságban, a plakátokon vagy a nyomtatott sajtóban meghirdetett áraknál. Egyes üzletek adott esetben önkényesen kezdhették és fejezhették be a meghirdetett akciós árak alkalmazását. A GVH szerint nem egyedi hibáról volt szó, hanem egy olyan rendszerhibáról, amelyik bármikor, bármelyik üzletben, bármelyik akciós termék árával kapcsolatban előjöhetett – számol be a versenyhatóság döntéséről az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >