Százmillióra bírságolta a Penny Marketet a Gazdasági Versenyhivatal
A cég a tavaly forgalmazott egyes termékek akciós árairól és a kedvezmény mértékéről adott a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást. A versenyhatóság szerint rendszerszintű anomáliáról volt szó.
A GVH a Penny Market 2008. augusztus 3. és október 11. közötti magatartását kifogásolta. A fogyasztóknak több esetben többet kellett fizetniük az akciós újságban, a plakátokon vagy a nyomtatott sajtóban meghirdetett áraknál. Egyes üzletek adott esetben önkényesen kezdhették és fejezhették be a meghirdetett akciós árak alkalmazását. A GVH szerint nem egyedi hibáról volt szó, hanem egy olyan rendszerhibáról, amelyik bármikor, bármelyik üzletben, bármelyik akciós termék árával kapcsolatban előjöhetett – számol be a versenyhatóság döntéséről az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >