Százmillióra bírságolta a Penny Marketet a Gazdasági Versenyhivatal
A cég a tavaly forgalmazott egyes termékek akciós árairól és a kedvezmény mértékéről adott a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást. A versenyhatóság szerint rendszerszintű anomáliáról volt szó.
A GVH a Penny Market 2008. augusztus 3. és október 11. közötti magatartását kifogásolta. A fogyasztóknak több esetben többet kellett fizetniük az akciós újságban, a plakátokon vagy a nyomtatott sajtóban meghirdetett áraknál. Egyes üzletek adott esetben önkényesen kezdhették és fejezhették be a meghirdetett akciós árak alkalmazását. A GVH szerint nem egyedi hibáról volt szó, hanem egy olyan rendszerhibáról, amelyik bármikor, bármelyik üzletben, bármelyik akciós termék árával kapcsolatban előjöhetett – számol be a versenyhatóság döntéséről az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >