Százmillióra bírságolta a Penny Marketet a Gazdasági Versenyhivatal
A cég a tavaly forgalmazott egyes termékek akciós árairól és a kedvezmény mértékéről adott a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást. A versenyhatóság szerint rendszerszintű anomáliáról volt szó.
A GVH a Penny Market 2008. augusztus 3. és október 11. közötti magatartását kifogásolta. A fogyasztóknak több esetben többet kellett fizetniük az akciós újságban, a plakátokon vagy a nyomtatott sajtóban meghirdetett áraknál. Egyes üzletek adott esetben önkényesen kezdhették és fejezhették be a meghirdetett akciós árak alkalmazását. A GVH szerint nem egyedi hibáról volt szó, hanem egy olyan rendszerhibáról, amelyik bármikor, bármelyik üzletben, bármelyik akciós termék árával kapcsolatban előjöhetett – számol be a versenyhatóság döntéséről az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >