Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők számára. Éves szinten több, mint tizedével emelkedett a speciális diétákhoz kapcsolódó cikkek forgalma az online szupermarketben az elmúlt hónapokban. A növényi alapú és laktózmentes tejek mellett leginkább a gluténmentes cikkekből rendeltek többet a vásárlók.
Átlagosan több, mint 10 százalékkal emelkedett a speciális étrendhez illeszkedő termékek forgalma az elmúlt három hónapban a Kifli.hu adatai szerint. Az online szupermarket februárban indult kampányában közel 30 kiemelt laktózmentes, gluténmentes és cukortudatos termék árát csökkentette 15–50 százalékkal. A kereslet leginkább a növényi alapú tej, a laktózmentes tejtermékek, a gluténmentes készételek (például halrúd), illetve az e kategóriába tartozó kenyerek iránt nőtt. Április végéig közel 130 ezer, a kampányban résztvevő terméket tettek kosarukba a Kifli.hu vásárlói. A kampány legnépszerűbb márkái között szerepelt a Yutto, a Magic Milk, a Mizo, az Iglo, az Amrex, a Gullon, a Szafi és a Schär. Az online szupermarket statisztikái szerint a fogyasztók ötödének kosarába rendszeresen kerül valamilyen speciális diétás termék.
„Tudjuk, hogy tízből hat magyar fogyaszt valamilyen speciális élelmiszert, amely jelentős többletkiadást is jelenthet. Ezért sem meglepő, hogy vásárlóink a vártnál is pozitívabban fogadták az árcsökkentést, ráadásul számos termékajánlást is kaptunk. A speciális étrendhez illeszkedő termékek mindig nagyon izgalmas, gyorsan fejlődő kategóriát jelentenek, ami azzal is együtt jár, hogy gyakoriak az újdonságok. Célunk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a speciális étrendbe illeszthető, minőségi termékeket, valamint az is, hogy a kategóriában az aktív sportolás támogatásában is erősítsünk”
– mondta Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
A következő időszakban a speciális diétákhoz illeszkedő kínálatot gluténmentes friss napi péktermékekkel, nyáron folyamatosan glutén- és laktózmentes jégrémmel, illetve a legtöbb otthoni konyhai alapanyag speciális diétáknak megfelelő változatával bővíti a Kifli.hu. Emellett a nyári utazásokhoz könnyen csomagolható snackek és vitaminok, valamint az úgynevezett superfood kategóriába tartozó termékek is bekerülnek a kínálatba. A választásban pedig egy továbbfejlesztett, intelligens, az aktuális étrendtrendekhez kapcsolódó kereső segíti majd a vásárlókat.
A Kifli.hu jelenleg kötel 1300, speciális étrendbe illeszthető terméket kínál, amelyek a szárazáru, a fagyasztott, a pékáru és a hűtött kategóriákban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >