Százával értékesít targoncákat a Tesco
Több mint 100 targoncát ad el a Tesco magyarországi áruházlánca. Az értékesítésre az online árverési formát választották. Ez lehet az év legnépszerűbb internetes műszaki aukciója Magyarországon, hiszen a tapasztalatok szerint a targoncák mindig a legkeresettebb tételek közé tartoztak. Az eszközöket személyesen is megtekinthetik az érdeklődők az árverés zárása előtti napon.
Nagy érdeklődésre számítanak azon az árverésen, amelyet a Tesco által lecserélt targoncák értékesítésére hirdettek meg – mondta a lebonyolítással megbízott Intergavel Aukciószervező ügyvezetője. Kocsis Csaba ismertette, hogy több mint tízéves tapasztalatuk alapján mindig a targoncák az online árverések egyik legnépszerűbb tételei.
Vonzó lehet az érdeklődők számára, hogy az eladó egy megbízható, stabilan működő áruházlánc, hiszen így garantált, hogy rendszeresen karbantartott, napi használatból származó gépekhez jutnak a licitek nyertesei. Az eszközök között szerepelnek tolóoszlopos, komissiózó, valamint platformos targoncák. Mindegyik emelőszerkezet elektromos meghajtású.
Az online árverés előnye, hogy minden érdeklődő egyforma eséllyel indul, nincs összebeszélés, vagy mesterséges árfelhajtás. A kikiáltási árak széles skálán mozognak, a legolcsóbb tételekre 320 eurótól indul a licit, a legdrágább pedig 3540 eurónál kezdődik.
Az árverés vége előtti napon lehetőség van arra, hogy a vevők személyesen is megtekintsék a tételeket, sőt ezt kifejezetten javasolják a www.intergavel.hu aukciós honlapon. A cég ügyvezetője hozzátette, hamarosan egyéb, közép-európai országokban működő Tesco áruházak targoncáira is lehet majd licitálni a felületen.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >NAV: több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé egy román sofőr, akit az M43-as autópályán ellenőriztek
Több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé az a román…
Tovább olvasom >