Százával értékesít targoncákat a Tesco
Több mint 100 targoncát ad el a Tesco magyarországi áruházlánca. Az értékesítésre az online árverési formát választották. Ez lehet az év legnépszerűbb internetes műszaki aukciója Magyarországon, hiszen a tapasztalatok szerint a targoncák mindig a legkeresettebb tételek közé tartoztak. Az eszközöket személyesen is megtekinthetik az érdeklődők az árverés zárása előtti napon.
Nagy érdeklődésre számítanak azon az árverésen, amelyet a Tesco által lecserélt targoncák értékesítésére hirdettek meg – mondta a lebonyolítással megbízott Intergavel Aukciószervező ügyvezetője. Kocsis Csaba ismertette, hogy több mint tízéves tapasztalatuk alapján mindig a targoncák az online árverések egyik legnépszerűbb tételei.
Vonzó lehet az érdeklődők számára, hogy az eladó egy megbízható, stabilan működő áruházlánc, hiszen így garantált, hogy rendszeresen karbantartott, napi használatból származó gépekhez jutnak a licitek nyertesei. Az eszközök között szerepelnek tolóoszlopos, komissiózó, valamint platformos targoncák. Mindegyik emelőszerkezet elektromos meghajtású.
Az online árverés előnye, hogy minden érdeklődő egyforma eséllyel indul, nincs összebeszélés, vagy mesterséges árfelhajtás. A kikiáltási árak széles skálán mozognak, a legolcsóbb tételekre 320 eurótól indul a licit, a legdrágább pedig 3540 eurónál kezdődik.
Az árverés vége előtti napon lehetőség van arra, hogy a vevők személyesen is megtekintsék a tételeket, sőt ezt kifejezetten javasolják a www.intergavel.hu aukciós honlapon. A cég ügyvezetője hozzátette, hamarosan egyéb, közép-európai országokban működő Tesco áruházak targoncáira is lehet majd licitálni a felületen.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >