Százával csökkenti a Coles termékei árát
Óriási paradicsomok, szószók, saját márkás vegán húsalternatívák, babaétel, és még sok minden más is szerepel a Coles árcsökkentő kampányában, amelynek keretében több mint 300 termék lett olcsóbb.
A lényeg, hogy a vásárlók olcsóbban jussanak a reggeli-, ebéd- és vacsora-alapanyagokhoz. A kampány hátterében a Woolworth-szel folytatott versengés áll.
Az árcsökkentések jelentős hányada a saját márkás termékeket érinti, amelyeken belül a Coles jelentősen növelni szeretné a gluténmentes, az alacsony fruktóztartalmú és a húsmentes termékek arányát.
Kapcsolódó cikkeink
Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >