Százával csökkenti a Coles termékei árát
Óriási paradicsomok, szószók, saját márkás vegán húsalternatívák, babaétel, és még sok minden más is szerepel a Coles árcsökkentő kampányában, amelynek keretében több mint 300 termék lett olcsóbb.
A lényeg, hogy a vásárlók olcsóbban jussanak a reggeli-, ebéd- és vacsora-alapanyagokhoz. A kampány hátterében a Woolworth-szel folytatott versengés áll.
Az árcsökkentések jelentős hányada a saját márkás termékeket érinti, amelyeken belül a Coles jelentősen növelni szeretné a gluténmentes, az alacsony fruktóztartalmú és a húsmentes termékek arányát.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a…
Tovább olvasom >Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Tesco-ban: újabb 600 termék árát mérsékelték
A Tesco áruházlánc a kötelező akciózás megszűnése után is folytatja…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >