Százával csökkenti a Coles termékei árát
Óriási paradicsomok, szószók, saját márkás vegán húsalternatívák, babaétel, és még sok minden más is szerepel a Coles árcsökkentő kampányában, amelynek keretében több mint 300 termék lett olcsóbb.
A lényeg, hogy a vásárlók olcsóbban jussanak a reggeli-, ebéd- és vacsora-alapanyagokhoz. A kampány hátterében a Woolworth-szel folytatott versengés áll.
Az árcsökkentések jelentős hányada a saját márkás termékeket érinti, amelyeken belül a Coles jelentősen növelni szeretné a gluténmentes, az alacsony fruktóztartalmú és a húsmentes termékek arányát.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Újból 2021-es árszint: jelentősen mérsékli az ALDI a legkeresettebb termékei árát
Az ALDI Magyarország ismét tartósan csökkenti számos termék árát. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >