Százával csökkenti a Coles termékei árát
Óriási paradicsomok, szószók, saját márkás vegán húsalternatívák, babaétel, és még sok minden más is szerepel a Coles árcsökkentő kampányában, amelynek keretében több mint 300 termék lett olcsóbb.
A lényeg, hogy a vásárlók olcsóbban jussanak a reggeli-, ebéd- és vacsora-alapanyagokhoz. A kampány hátterében a Woolworth-szel folytatott versengés áll.
Az árcsökkentések jelentős hányada a saját márkás termékeket érinti, amelyeken belül a Coles jelentősen növelni szeretné a gluténmentes, az alacsony fruktóztartalmú és a húsmentes termékek arányát.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkeztek Csonka “Pici” András pici segédei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Húszféle sajt lesz olcsóbb a Lidl kínálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alimentaria+Hostelco 2026: rekord nemzetközi részvétel várható Barcelonában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont Európa legnagyobb közlekedéskutatási eseményének – érkezik a Transport Research Arena 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
