Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi Sörgyár kínálatában is elérhető a Guinness 0.0. A kiegyensúlyozott ízű, egyedi sötét színű száraz stout ízig-vérig Guinness, így ezzel a különleges termékkel azok számára is lehetővé válik a legendás Guinness ízélmény megismerése, akik az alkoholmentes italokat részesítik előnyben.
Az idei száraz november alkalmából újabb taggal, a Guinness 0.0-val bővül a Borsodi Sörgyár alkoholmentes sörkínálata, egyelőre korlátozott elérhetőséggel. A termékbevezetés kapcsán Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója elmondta:
„a Guinness 0.0 tökéletes választás lehet azoknak, akik nem kívánnak kompromisszumot kötni az ízélményben, miközben hamisítatlan Guinness élményre vágynak, de nem szeretnének alkoholt fogyasztani. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy portfóliónkat a fogyasztói igényeknek megfelelően bővítsük, az alkoholmentes sörök népszerűsége pedig folyamatosan emelkedik, ezért úgy gondolom, hogy ez a legjobb alkalom arra, hogy a magyar sörbarátok is belekóstolhassanak egy újabb sörkülönlegességbe”.
A Guinness 0.0-át ugyanott és ugyanúgy készítik, mint a legendás Guinness-t. A dublini St. James Gate Sörfőzdében csak természetes alapanyagokat, vizet, árpát, komlót és élesztőt felhasználva főzik, majd az alkoholt kíméletesen, hidegszűréssel távolítják el. Ez az eljárás lehetővé teszi az alkohol kiszűrését anélkül, hogy a sör hőterhelésnek legyen kitéve. A sörfőzők ezután gondosan keverik és kiegyensúlyozzák az ízeket, hogy biztosítsák a Guinness jellegzetes ízprofilját és jellemzőit.
A folyamat eredménye egy olyan stout sör, ami a Guinness összes összetéveszthetetlen jegyét viseli, de kalóriatartalma alacsonyabb (16 Kcal/100 ml) és alkoholmentes. A Guinness 0.0 sötét rubinvörös színű, krémes habbal, kiegyensúlyozott ízében felbukkan a csokoládé és a kávé is, keserű, édes és pörkölt jegyekkel.
A Guinness 0.0 novembertől érhető el dobozos kiszerelésben országszerte, egyelőre kizárólag az Interspar áruházakban, valamint a Spar online oldalán, a készlet erejéig.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >